محمد پور
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:
بوشهرـ حجت الاسلام عادل فاطمی پویا در ایین گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه در جمع اعضای کادر سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت : نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رکن اصلی امنیت جمهوری اسلامی ایران می باشد
کد خبر: ۸۸۵۰۹۹۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸



به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، حجت الاسلامی فاطمی پویا با تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: سپاه ازبدو تاسیس تا کنون در مسیر حفاظت از انقلاب و دستاوردهای ان قدم برداشته است .

وی براز اداشت : به اعتراف دوست و دشمن سپاه رکن رکین انقلاب اسلامی در حفظ و حفاظت از انقلاب و پیش برندگی اهداف مقدس ان می باشد.

وی ابراز داشت : مسیر حرکت سپاه همان مسیر اسلام و انقلاب و بسط و توسعه انقلاب و اهداف والای ان است که همان مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان می باشد .

فاطمی پویا با اشاره به اینکه سپاه تجربیات زیادی در دفاع مقدس کسب کرده است ابراز داشت : امروز افتخار داریم که از این تجربیات در راستای سازندگی کشور بهره مند می شویم.

وی با اشاره به قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه گفت: بعضی متاسفانه از روی جهالت و یا از روی غرض ورود قرارگاه سازندگی سپاه را به عرصه سازندگی و ابادانی کشور مورد سوال قرار می دهند.

فاطمی پویا ابراز داشت: ورود قرار گاه سازندگی سپاه در ابادانی و ساخت و ساز طرح ها و پروزه های مهم سبب شده است تا کارشناسان خارجی با دیدن این کار و پیشرفت ها متعجب شوند.

این مقام مسئول افزود: قرار گاه سازندگی با بهره مندی از جوانان خلاق ایرانی و باتوان داخلی توانسته است یزگترین پالایشگاه منطقه را به عنوان ستاره خلیج فارس بنا نهد و افتخارات بزرگی برای کشور و نظام اسلامی به بار اورد.

وی با اشاره به حرکات استکبار جهانی امریکا در سوریه و عراق و منطقه غرب اسیا ابراز داشت : همه این مسائل در جهت این انجام شده است تا در امنیت و ارامشی که در جهان کنونی در ایران اسلامی وجود دارد خلل ایجاد شود .

فاطمی پویا اضافه نمود : به بر کت وجود ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان هیچ وقت قادر نمی شوند تا این ارامش و اسایش را از ما بگیرند و روز به روز ضعف و نابودی انان بیشتر مشاهده می شود.

ارسال نظرات