خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید میوه و صیفی در بازار را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ گوجه فرنگی و خیار اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ۴ و خیار بوته‌ای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی از کاهش ۲۰ درصدی سیب و پرتقال خبر داد و افزود: نرخ هر کیلو سیب سفید مرغوب ۶، سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵، پرتقال قاچاق ۷ تا ۸ و پرتقال با کیفیت داخلی ۴ تا ۵ هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به نرخ سایر اقلام گفت: همچنین نرخ هر کیلو موز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، کیوی ۳ هزارو ۵۰۰ تا ۵ هزارو ۵۰۰ تومان است که با گرم شدن هوا پیش بینی می‌شود نرخ موز در بازار کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه نرخ گوجه سبز نوبرانه قصرشیرین در زمان ورود به بازار کیلویی ۱۰۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: اکنون با ورود گوجه‌سبز ساوه و گرمسار نرخ این محصول از ۴۰ تا ۶۰ هزارتومان است که طی چند روز آینده با ورود گوجه سبز شهریار مجدداً نرخ‌ها کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: هر کیلو چاقاله بادام ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، توت فرنگی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، هندوانه ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ و ملون ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

مهاجران در خصوص وضعیت بازار میوه طی روزهای تصریح کرد: در شرایط کنونی بازار به سبب کاهش تقاضا راکد است و پیش بینی می‌شود که با عرضه میوه‌های بهاره و همچنین رسیدن گوجه فرنگی از دزفول و اندیمشک طی روزهای آتی مجدداً قیمت‌ها کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از رسیدن سایر میوه‌های نوبرانه از قبیل هلو، زردآلو و طالبی طی چند روز آینده در بازار خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها