نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در لرستان :
نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در لرستان گفت : سرمایه برای نگه‌داشتن نیست چراکه سرمایه را در لحظه استفاده می‌کنند پس اگر شهید، شهادت، مکتب اسلام، مکتب شیعه سرمایه محسوب میشود امروز باید از این سرمایه استفاده کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۲۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان فریدون رحیم زاده، در دومین کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان لرستان که در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این‌گونه مراسمات و همایش‌ها تذکری برای بازماندگان است چراکه شهدا نیاز به تذکر ندارند.

وی شهدا را سرمایه‌های اصلی مردم دانست و افزود: سرمایه برای نگه‌داشتن نیست چراکه سرمایه را در لحظه استفاده می‌کنند پس اگر شهید، شهادت، مکتب اسلام، مکتب شیعه سرمایه محسوب می‌شود امروز باید از این سرمایه استفاده کرد.

مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: این مراسم به برکت داشتن سرمایه‌های لایزال مکتب اسلام، شهادت، انقلابی گری و شیعه تشکیل می‌شود و خوشبختانه در جای‌جای کشور این مراسمات برگزار می‌شود که برای متذکر شدن است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان در رابطه با برگزاری این‌گونه مراسمات فرمودند مواظبت کنید مراسم ختم و خاطره شهدا تبدیل به مراسم ختم فاخر نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات