مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

با افتتاح کشت و صنعت بیش از ۱۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم شاغل می‌شوند

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت : با افتتاح کشت و صنعت بیش از ۱۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم شاغل می‌شوند بنابراین مقدمات کار فراهم‌شده تا از همه ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران از برگزاری تور صنعتی یک روزه با حضور جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و مدیران واحدهای صنعتی که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، خبر داد.

وی افزود: اولین تور صنعتی در سال جدید با حضور تعداد ۵۰ نفر از دانشجویان و مدیران واحدهای صنعتی با بازدید از همه قسمت های واحد کشت و صنعت لرستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد : مجتمع کشت و صنعت شهرستان خرم‌آباد با مساحت ۱۳۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری محور خرم‌آباد – اندیمشک قرار دارد و اکنون در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری فعالیت خود را آغاز کرده است.

رازانی بیان کرد: مجتمع کشت صنعت لرستان پس از سال‌ها تعطیلی با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی یک سرمایه گذار خارجی احیاء شده و در حال حاضر ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح کشت و صنعت بیش از ۱۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم شاغل می‌شوند بنابراین مقدمات کار فراهم‌شده تا از همه ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: این مجتمع در حوزه کشت انواع گیاهان بومی استان، پرورش دام، تحقیق و توسعه در حال فعالیت است که در فاز دوم کارخانه‌های فرآوری، صنایع تبدیلی و جانبی در این مجتمع راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام /ز
ارسال نظرات