خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مشکلات زیادی را درحوزه مدل سازی، پیشرفت و آبادانی داریم، گفت: ساختار دولتی و بروکراسی ما ساختاری نیست که محتوای اخلاص گونه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۵۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان  در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستانهای استان ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: مشکلات زیادی را درحوزه مدل سازی، پیشرفت و آبادانی داریم که نشان از این دارد که نظامات ما وابسطه به نظامات لبیرالی می باشد و متون ما در دانشگاه ها، متناسب با متون سکولاری است و نیز ساختار های اداری ما مبتنی بر ساختار های نظامات بین المللی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: از دل اینها چیزی مبتنی بر پیشرفت و آبادانی برای انقلاب اسلامی ما بیرون نخواهد آمد چرا که ساختار دولتی و بروکراسی ما ساختاری نیست که محتوای اخلاص گونه داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امروز در زمینه اقتصاد مقاومتی کارهای زیادی انجام داده ایم، گفت:در این راستا معیشت خانوار را هدف گذاری کرده و در محرومیت زدایی قدمهایی را برداشته ایم و در حوزه های مختلف و کلان که در واقع راهبرد های نظامی و امنیتی است اقدامات خاصی را انجام داده ایم لذا سپاه در همه عرصه ها چه اقتصادی و چه امنیتی گامهای موثری را برداشته است.

سردار صادقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دنبال یک مدل مفهومی پیشرفت می باشد این مدل مفهومی پیشرفت، یک مدلی می خواهد که هم تراز با انقلاب اسلامی باشد و این جز با روحیه جهادی و انقلابی میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها