حجت الاسلام والمسلمین جناتی در دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: کار فرهنگ بسیار مقدس و برای جامعه سرنوشت ساز است و مسئولیت متولیان فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت در جامعه بسیار مهم و حساس است.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۶۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین جناتی در دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه شهر مجن برگزار شد، ضمن خیرمقدم به سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و همراهان،با بیان اینکه کار فرهنگ بسیار مقدس و برای جامعه سرنوشت ساز است،گفت : مسئولیت متولیان فرهنگ و هنر ، تعلیم و تربیت در جامعه بسیار مهم و حساس است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ، تعلیم و تربیت  در جامعه  نقش بسیار مهم و اساسی دارد افزود: اگر این امر بصورت بنیادی کارشود قطعا در اقتصاد ، تولید و اشتغال که از دغدغه های مقام معظم رهبری و شعار سال نام گذاری شده است تاثیر بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

جناتی ضمن تشکر از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در برگزاری و حمایت فعالیت های فرهنگی و هنری در سال 95، گفت: امیدواریم در سال 96 این فعالیت و حمایت ها بیش از پیش دراین شهر صورت  پذیرد چراکه مجن دارای ظرفت های بسیار بالایی در سنین نوجوانان ، جوانان و علاقمندان در زمینه های  فرهنگی، قرآنی، هنر می باشد.

شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت در این بخش بسیارحساس و گسترده است لذا ما برای عرض ادب خدمت رسیده ایم تا از رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی بهره مند وآنها را سرلوح کار قرار دهیم و بتوانیم درسال 96 فعالیت های فرهنگی ، هنری مناسب وتاثیرگذار دراین شهر انجام دهیم.

 وی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری با گستره شهرستان محوری در نظر گرفته شده است  ، لذا عدالت در اعتبارات  واجرای فعالیت های فرهنگی ، هنری در بخش و شهرهای شهرستان  مد نظر می باشد.

 آشوری افزود: در شهرهایی که مراکز فرهنگی و هنری نداریم باید توجه بیشتری در زمینه فعالیت های فرهنگی ، هنری داشته باشیم و آنها را حمایت نمائیم تا جوانان، نوجوانان و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری  از این فرصت ها استفاده نمایند.

وی بیان کرد: دربخش و شهرهای شهرستان دارای استعدادهای فرهنگی و هنری ارزشمندی بخصوص درسنین  نوجوانان وجوانان هستیم، برگزاری و حمایت برنامه های فرهنگی ، هنری و تشویق علاقمندان در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری باعث  رشد و خلاقیت ای استعداد ها خواهد گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها