مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان مرکزی خبر داد
مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: میزان تعهدات خیرین در جشنواره سال گذشته 227 تعهد به مبلغ 41 میلیارد تومان بود که اغلب هم صرف پروژه‌های نیمه تمام شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۶۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

محمد صادق قائمی مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سال جاری گفت: این جسنواره با رویکرد ایمن‌سازی فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دنبال می شود.

وی افزود: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی، امسال هفتم اردیبهشت‌ماه 96 ساعت 9 صبح در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان مرکزی تصریح کرد: میزان تعهدات خیرین در جشنواره سال گذشته 227 تعهد به مبلغ 41 میلیارد تومان بود که اغلب هم صرف پروژه‌های نیمه تمام شد.

قائمی یادآور شد: براساس تعهدات سال گذشته خیرین استان 73 پروژه بزرگ راه‌اندازی شد که مساحت این پروژه‌ها جمعا به 80 هزار مترمربع و با مبلغ 75 میلیارد تومان می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به 48 پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده‌اند. امید است با کمک اعتبارات ملی، استانی و کمک‌های خیرین پروژه‌های مذکور تکمیل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات