خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: ایجاد ارتباط صنعت با دانشگاه و دانشگاه با صنعت از طریق دانش بنیان نمودن صنعت و تولید، برگزاری کارگاه آموزشی جهت مدیران صنعتی با عنوان اینکه ما می توانیم و تشویق مردم برای سرمایه گذاری در عرصه صنعت را دنبال می کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۶۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

سرهنگ غلامرضا کریم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری اظهارداشت: از فردا چهارم اردیبهشت ماه هفته کار و کارگر آغاز می شود و نهم اردیبهشت ماه روز قشر بسیج کارگری نامیده شده است.

وی عنوان کرد: برنامه های پیش روی سازمان بسیج کارگری علاوه بر جذب و سازماندهی و صالحین، در راستای تحقق شعار سال با عنوان " اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال" است.

مسئول بسیج کارگری استان با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی در واحدهای تولیدی را دنبال می کنیم افزود: اجرای اصول 24 گانه اقتصادمقاومتی بخشی بر عهده دولت و بخشی بر دوش مردم است و بسیج نیز جدا از مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه و دانشگاه با صنعت از طریق دانش بنیان نمودن صنعت و تولید، برگزاری کارگاه آموزشی جهت مدیران صنعتی با عنوان اینکه ما می توانیم و با تکیه بر توان داخلی و تشویق مردم برای سرمایه گذاری در عرصه صنعت را دنبال می کنیم.

امسال برنامه بازدید نخبگان و مبتکران بسیجی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان های مجاور که صنعت مشابه ما دارند را داریم و هدف ما ایجاد ارتباط، تبادل تجربیات و دانش بین دانشگاهیان و مخترعین با واحدهای صنعتی است.

وی عنوان کرد: تقارن روز قشر بسیج کارگری با هفته کار و کارگر را به فال نیک می گیریم و همه ساله با تعامل خوبی که بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج کارگری استان و همچنین ادارات کل شهرستانها و حوزه های بسیج کارگری در سطح شهرستانها است؛ برنامه های خوبی اجرایی می شود.

مسئول بسیج کارگری استان افزود: یک تعداد از برنامه ها با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ادارات کار شهرستانها و همکاری سازمان بسیج کارگری استان و حوزه های بسیج کارگری شهرستانها برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه هایی نیز به مناسبت این ایام با محوریت سازمان بسیج کارگری و حوزه های بسیج کارگری و با همکاری خوب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات کار شهرستانها اجرا می شود .

کریم زاده بیان داشت: دیدار جامعه کار، تلاش و تعاون استان با نماینده ولی فقیه در استان، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر که به حق سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام پنج شنبه سومین روز از هفته کار و کارگر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد جامعه هدف ما عضو بسیج هستند خاطرنشان کرد: نهم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز قشر بسیج کارگری که مصادف با سالروز تشییع و تدفین سردار شهید برونسی است و برنامه های ویژه این روز در سطح استان برگزار می شود.

مسئول بسیج کارگری استان اظهارداشت: تجلیل از سرگروه های برتر صالحین پایگاه های بسیج کارگری و حضور در محیط های تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه ها در طول این هفته است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های این هفته اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در سطح پایگاه های بسیج کارگری، اردوهای حلقه های صالحین کارگری و برگزاری یادواره شهدای کارگری شهرستان سرایان را می توان نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها