نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور در مباحث اقتصادی نیازمند تحرک جدی است، گفت: کشور به تحرک در زمینه اقتصادی نیازمند است.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۷۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تاکید بر اینکه این نهاد حمایتی یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام راحل است، گفت: اقدامات انجام شده از سوی این نهاد حمایتی در راستای کمک به محرومان و نیازمندان ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه حل معضل فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است، گفت: تلاش در جهت ارتقای سطح فرهنگی مددجویان باید در اولویت‌های کاری این نهاد حمایتی قرار گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال یکی از مشکلات اساسی کشور است و اگر به دنبال پیشرفت و رفاه عمومی هستیم باید اقتصادمقاومتی را در عمل اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه کشور در مباحث اقتصادی نیازمند تحرک جدی است، گفت: معتقدم باتوجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است باید تلاش کنیم و تحت تاثیر اتفاقات زودگذر قرار نگیریم چراکه کشور به تحرک در زمینه اقتصادی نیازمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در عرصه اقتصادی تمامی تلاش خود را به کار بسته است و به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب است و تنها راه مقابله با دشمن در این عرصه اقتصاد مقاومتی است.

3 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان فاقد مسکن هستند

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در این دیدار توانمندسازی محرومان را مهمترین هدف کمیته امداد دانست و گفت: کمیته امداد استان مرکزی با ایجاد دو هزارو 700 فرصت شغلی رتبه برتر را در ایجاد اشتغال برای مددجویان کسب کرده است.

وی با اشاره به 3 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن در استان مرکزی، افزود: 400 خانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان محلات فاقد مسکن هستند که در نخستین اقدام برای خانه‌دار شدن صد خانواده تلاش شده است و با کمک فرماندار شهرستان کارگروهی برای این کار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات