سرهنگ علی غضنفری گفت: سپاه برای رفع مشکلات کشور در جبهه مقدم حاضر است چرا که طی سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی مقاومتی اقدامات مطلوبی را انجام داده و در ادامه مسیر نیز با روحیه جهادی اشتغال‌زایی و افزایش تولید داخلی را دنبال می‌کند
کد خبر: ۸۸۵۱۰۹۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،غضنفری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به دنبال ظلم‌ستیزی در سطح جهانی است، اظهار کرد:‌ با تقویت و گسترش پدیده انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی در معرض خطر قرار گرفته به همین علت دشمن به دنبال مستمر به دنبال جلوگیری از حرکت انقلاب است.

وی از سپاه به عنوان یکی از عناصر قدرت نظام اسلامی نام برد و تصریح کرد: سپاه تهدیدی برای قدرت استکبار جهانی است به همین علت مستکبران به صورت مستمر با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود به دنبال تخریب این نهاد هستند اما تا کنون نتوانسته به هدف خود برسند چرا که عملکرد انقلابی و مطلوب سپاه در عرصه‌های مختلف برای همگان به خوبی آشکار است.

فرمانده سپاه ناحیه دشتی، با بیان اینکه دشمن از توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها، تهاجم فرهنگی و فشارهای اقتصادی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است، اضافه کرد: سپاه به عنوان یک مجموعه برخواسته از بدنه مردم انقلابی کشور در مقابله این توطئه‌ها با تمام توان خود ایستاده است و از انقلاب حراست می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند که یکی از این آرمان‌ها شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است به همین علت این مجموعه از حرکت انقلابی کشورهای مستضعف حمایت کرده و در برای مقابله با ظالمان جهان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی به برخی از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: هر چند فشار تحریم‌ها قابل احساس است اما بخش قابل توجهی از مشکلات همانند اشتغال به داخل کشور ارتباط دارد که نشان از ضعف مدیریت بوده به همین علت باید در راستای تقویت مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه تابع فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این مجموعه برای رفع مشکلات کشور در جبهه مقدم حاضر است به همین علت طی سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی مقاومتی اقدامات مطلوبی را انجام داده و در ادامه مسیر نیز با روحیه جهادی اشتغال‌زایی و افزایش تولید داخلی را دنبال می‌کند.

غضنفری یادآور شد: ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیاری را به خود اختصاص داده است اما تا کنون نتوانسته به شیوه مطلوب در راستای فعال‌سازی این ظرفیت‌ها گام برداریم در حالی که رهبر انقلاب اسلامی با تعیین سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی نخسه مطلوبی را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها ارائه کرده‌اند اما اجرایی شدن این سیاست‌ها نیازمند تلاش اقشار مختلف جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به علت مشکلات اقتصادی خانواده‌ها در جامعه رواج یافته است، عنوان کرد: سپاه اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات می‌داند به همین از ظرفیت‌های مختلف در راستای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کند.

ارسال نظرات