خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه هدف دشمنان از حمله به حریم امامان، انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان تکفیری‌ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۰۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در مراسم سالگرد نخستین شهید مدافع حرم ارتش استان گلستان ظهر امروز در مسجد جامع گالیکش اظهار داشت: ایران اسلامی در برابر همه حوادث و طوفان‌های امنیتی، اجتماعی و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و آسیبی ندیده به علت داشتن ریشه است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: ریشه ما شهدا است و ریشه شهدا، شهید کربلا امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: ما امروز با امام حسین (ع) و دختر پیامبر پیمان بستیم بر سر خون شهیدان هستیم و اجازه نمی‌دهیم چشم حرامیان به گنبد و بارگاه شما بیفتد و فداکارانه می‌ایستیم.

وی یادآور شد: ائمه و امامان ما سختی‌های زیادی تحمل کردند تا از اسلام دفاع کرده و آن را حفظ کنند و شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مانند شهید شیبک و دیگر شهدا عزت و بزرگی خود را از امامان به خصوص امام حسین (ع)، آموزگار بزرگ شهادت دارند.

خون شهدا در پیشگاه حق حرمت و احترام دارد

حجت الاسلام ترابی تاکید کرد: هدف دشمنان از حمله به حریم امامان، انقلاب اسلامی است و ما برای اثبات عزت و بزرگی و حفظ امنیت از حرم دفاع خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در زمانی که مصاف نابرابر و جنگ نامتقارن است، باید مسیر جنگ را تغییر دهیم و از جهتی که امکانات دشمن بیشتر از ما است، حمله نکنیم بلکه باید فداکاری و ایثارگری استفاده کرده و با همه جان و توان در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی گفت: انقلاب ما میراث سختی‌ها و شلاق خوردن امامان است و هر فردی با این انقلاب ناسازگار باشد و شیطنت کند با خون امامان و شهدای حرم مواجه است و خون شهدا در پیشگاه حق حرمت و احترام دارد.

فرمانده تیپ 230 شهید متاجی: امنیت کشور مرهون شهدای انقلاب اسلامی است

سعید اثنی‌عشری هم در این مراسم اظهار داشت: یاد و گرامیداشت شهدا کمتر از شهادت نیست و امنیت کشور ما مرهون شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده تیپ 230 شهید اسدالله متاجی افزود: بقاء نظام و مملکت ما مرهون ایثار و صبر خانواده شهدا است و اگر امروز ما با همه ناآرامی‌های منطقه در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، به علت وجود شهدا و خانواده شهدا است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در قبال خون شهیدان حفاظت از تمامیت ارضی کشور و استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار گالیکش: مردم و مسئولان باید راه شهیدان را مدنظر قرار دهند

حسن خسروی فرماندار گالیکش هم در این مراسم اظهار داشت: صادق شیبک نخستین شهید مدافع حرم ارتش استان است و جان‌فشانی زیادی برای دفاع از حرم انجام داد.

وی افزود: هیچ قره‌ای پیش خداوند با ارزش‌تر از خون شهیدی که در راه خدا ریخته می‌شود، نیست.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: همه ما باید راه شهیدان مدنظر خود قرار داده و در سایه ولایت و پیشتیبانی ولایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب محافظت کنیم.

خسروی یادآور شد: مردم ما با دلگرمی نیروهای مسلح و تلاش شبانه‌روزی آنان در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها