فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تمام مسئولین و دست اندرکاران استان باید با تمام توان در برگزاری کنگره سرداران و 5.400 شهید استان وارد صحنه شوند.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در جلسه کنگره سرداران و 5.400 شهید استان در سنندج ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا برگزاری کنگره ملی سرداران و 5 هزار و 400 شهید استان، تمام مسئولین و دست اندرکاران استان باید با تمام توان وارد صحنه شوند تا مراسمی در خور شأن و مقام شهدا برگزار شود.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره سرداران و 5.400 شهید استان گفت: تمام سازمان ها، ادارات و ارگان های استان باید وقت و زمان کافی برای پیشبرد برنامه های کنگره اختصاص دهند و تمام برنامه هایی که در سطح استان انجام می شود باید با محوریت کنگره سرداران و 5.400 شهید استان برگزار شود.

 

ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره سرداران و 5.400 شهید استان نیز در این جلسه گفت: فلسفه برگزاری کنگره شهدا و یادواره شهدا، معطر نمودن فضای جامعه به عطر و بوی شهداست و اگر زندگی و سرگذشت هر یک از شهدای استان کردستان را به صورت کاملاً مورد بررسی قرار دهیم، حداقل از هر شهید یک کرامت اخلاقی می توانیم ثبت و ضبط کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا یک فن آوری است که ما می توانیم با اتکا به آن فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه پیاده کنیم اظهار داشت: کنگره سرداران و 5.400 شهید استان باید مافوق تمام برنامه های استان قرار گیرد و تمام مسئولین و مردم استان با جان و دل در پیشبرد برنامه های کنگره نقش آفرینی نمایند.

 

حسینی بهره بردن از پتانسیل های موجود در استان را یکی از اقدامات خوب و شایسته در زمینه برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد و گفت: برپایی تئاتر خیابانی با محوریت شهدا، ساخت فیلم و مستند و انتشار زندگینامه و خاطرات شهدا، استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری می تواند به معرفی شهدای استان در این زمینه کمک نماید.

 


ارسال نظرات