فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار بیان داشت: سپاه پاسداران با تجربه خود بعد از پیروزی انقلاب در جهت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بدست آوردن پیشرفت‌‌های لازم در کشور همواره در حرکت است.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۱۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی یعقوبیان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بدست آوردن این ارزش عظیم در کشور؛ حفظ و حراست از آن نیازمند یک نهاد مقدس بود. سپاه پاسداران در کنار مردم و نیروهای بسیجی به عنوان اصلی ترین نماد حفظ و حراست از گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: دشمن امروز به وجود رابطه ناگسستنی مردم و سپاه پی‌برده و عامل اصلی نفوذ به کشور را شکست این رابطه می‌داند و با طرح نقشه‌های شوم خود گاهاٌ قصد فاصله انداختن بین مردم و مجموعه انقلابی سپاه را دارد، اما همواره بصیرت مردم هیچگاه اجازه دست یابی دشمن به اهداف شوم خود را نخواهد داد.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار داشتن روحیه انقلابی و پیروی از معنویات مقام معظم رهبری را رمز موفقیت کشور در هر زمینه‌ای دانست و اذعان داشت: هر جایی در کشور پیشرفتی حاصل شده وجود روحیه انقلابی و مردمی بود، سپاه پاسداران با تجربه خود بعد از پیروزی انقلاب در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بدست آوردن پیشرفت‌‌های لازمه در کشور همواره و پیوسته برای حفظ این نعمت بزرگ الهی در حرکت است.

 وی در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در رابطه با اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود، اذعان داشت: روحیه جهادی و انقلابی در هرجایی که حضور داشت باعث بدست آوردن پیشرفت‌های خوبی برای کشور شد، و هرجایی و در هر سطحی از کشور که نیز روحیه انقلابی و جهادی وجود نداشت، پیشرفت‌های دلخواه در آن زمینه حاصل نشد، سپاه به عنوان یک ارگان مردمی در هر جایی که نیاز به حضور باشد حضور خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها