خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد

شناسایی و اصلاح 100 نقاط حادثه‌خیز شهر همدان

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از شناسایی 100 نقاط حادثه‌خیز شهر همدان و اصلاح آن خبر داد و گفت: با توجه به این امر تصادفات منجر به فوت بسیار کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران گردان در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزیابی عملکرد شورای شهر همدان اظهار داشت: چهارمین دوره شورای شهر همدان وضعیت مطلوبی در تصمیم‌گیری‌ها داشته و در این دوره شاهد بهترین مصوبات و کمترین تنش بودیم.

وی رعایت شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را یکی از اساسی‌ترین و مهم ترین اقدامات شورای اسلامی شهر همدان معرفی و عنوان کرد : یکی دیگر از اقدمات مهم این شورا اجرای بی.تی.اس است که با این اقدام شاهد تحول عظیمی در همدان بودیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان یکی دیگر از اقدامات موثر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همدان یاد کرد و بیان داشت : قبل از به روی کار آمدن این شورا حتی یک المان نوروزی نیز در شهر نصب نبود اما در این دوره با ایجاد المان های نورزی و نصب تمثال شهدا در سطح معابر و خیابان ها علاوه بر جذب توریست بر نشاط اجتماعی افزوده شد.

وی ورود 31 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان را از دیگر اقدامات مثبت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد.

گردان بیان داشت : بازسازی 40 دستگاه اتوبوس، نوسازی 500 دستگاه تاکسی، تدارک خودروهای برقی در پیاده راه بوعلی از دیگکر اقدامات مثبت شورای شهر همدان در راستای حفاظت از محیط زیست و توسعه شهر سبز پایدرار است.

وی با بیان اینکه با شناسایی 100 نقاط حادثه‌خیز شهر همدان تصادفات منجر به فوت بسیار کاهش یافته است، درخصوص دیگر اقدامات موثر شورای اسلامی اضافه کرد : با احداث کارخانه کمپوست با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان ، 250 تن زباله به کمپوست تبدیل می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه سخنان خود به نقاط ضعف عملکرد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همدان اشاره و عنوان کرد: متاسفانه آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری متناسب با شهر همدان نیست و ما خود بر این موضوع اذعان داریم در این زمینه به دلیل نامناسب بودن ساختارها به‌خوبی عمل نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 95 درصد مصوبات شورای شهر اجرایی شده و 100 درصد آنها در راستای اهداف شورا بوده است، یادآور شد: با وجود این اقدامات می توان برای عملکرد چهار ساله شورای شهر همدان نمره 16.5 لحاظ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار