خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود از اجرای بیش از 30برنامه مختلف همزمان با هفته عقیدتی و هفته معلم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۵۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

حجت الاسلام عبداله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهانه و فرصتی برای ترویج افکار شهید مطهری است که این اندیشه ها باید از مجاری دانشگاه ها، مدارس، پایگاه ها و مساجد برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

حجت الاسلام موحدی شناخت شهید مطهری و افکار و اندیشه های او، ایجاد تعمیق معنویت و بصیرت افزایی، ترویج اندیشه اسلامی، تبیین فرایند انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای علمی، اعتقادی انقلاب اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه در راستای فرمایشات امام و شهدای مربی را از اهم رئوس و محور برنامه های سپاه هشترود عنوان کرد.

وی ادامه داد: نامگذاری ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری به عنوان روز معلم برگرفته شده از روح عرفانی و معنوی آن شهید است که یک معلم و مربی خود ساخته و با معنویت است.

حجت الاسلام موحدی اظهار داشت: شهید مطهری الگوی همه در بیان حقایق است چراکه وی در اوج خفقان رژیم پهلوی با شجاعت و بصیرت تمام مردم را به روزشنگری فرا می خواند و رفتار و حرکت رژیم طاغوت را مورد انتقاد قرار می دهد.
نماینده ولی فقیه سپاه هشترود در پایان با تاکید بر نقش برجسته شهید مطهری در جامعه و پیشبرد اهداف متعالی قشر فرهنگی جامعه اعم از فرهنگیان زحمت کش و اساتید دانشگاه و مربیان و همه کسانی که در عرصه علم و تربیت قدم برمی دارند با الگوگیری از منش شهید مطهری راه این شهید بزرگوار را در پیش گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها