خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

انتخابات سرمایه و مایه عزت کشور است

فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، موضوع انتخابات را مهم خواند و از آن به عنوان سرمایه و عزت یک کشور و ملت نام برد.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده گفت: دشمن جنگی ناجوانمردانه علیه کشورمان آغاز کرده و می خواهد با این کار مردم را نسبت به مسئولان و نظام بدبین کند که به شکر خدا در این مورد ناکام مانده و این ناکامی نتیجه بصیرت آحاد مردم است.

وی در ادامه مدیریت فعال، پرتحرک و انقلابی را برای مسئولان به خصوص دولتمردان، لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر کجا مسئول و مدیر شجاع و مدبر و انقلابی داشتیم کارها چه در داخل و چه در خارج به خوبی پیش رفته و این از نتایج انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

قهرمان زاده اتکا و اعتقاد به توانمندی های داخل اعم از نیروی انسانی و امکانات موجود را مهم و ضروی عنوان کرده و آن را از شاخصه های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی افزود: کشورمان از همه ابعاد نسیت به کشورهای منطقه و جهان از موقعیت طلایی برخوردار بوده و ما باید از این ظرفیت موجود استفاده کنیم.

فرمانده سپاه مرند در پایان شرکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه تایید نظام عنوان و تاکید کرد: همه با هم با حضور خود در پای صندوق های رای، بار دیگر برگ زرینی در دفتر این انقلاب و نظام خواهیم گذاشت و دشمنان و بدخواهان اسلام و نظام را مایوس خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها