کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری تصمیم‌گیری دولتمردان برای مردم را خلف وعده در نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اولین اقدام ما رسیدگی به مستضعفان و محرومان خواهد بود زیرا تا کنون هر چه زمان گذشت ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۰۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قالیباف با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل کشور مسئله اقتصادی، بیکاری، اشتغال، گرانی و رکود است، افزود: اگر به آمارها توجه شود متولدین سال 64 با یک میلیون و 860 هزار نفر متولد رکورد آن سال‌ها را شکستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اعلام اینکه از سال 64 تا 74 در این 10 سال متوسط یک میلیون و 200 تا یک میلیون و300 هزار نفر به جمعیت کشور افزوده شد، اضافه کرد: در حال حاضر متولدین این سال‌ها در سن 25 تا 35 قرار دارند اگر سالی یک میلیون شغل هم ایجاد شود باز هم مشکل اشتغال وجود دارد.

این مسؤول با بیان اینکه از سال 1404 به بعد مشکل سالخوردگی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: تأمین اجتماعی و درمان در این سال‌ها مشکل جدید کشور خواهد بود.

قالیباف ظرفیت کشور را بالا دانست و ادامه داد: اگر کسی حال کار کردن داشته باشد با این تکنولوژی و ظرفیت موجود که مشکلات به بحران تبدیل نشود باید مدیریت کند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما آمده‌اید که تنور انتخابات را گرم کنید یا به نفع حجت‌الاسلام رئیسی دیگر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کنار  بروید، گفت: آمده‌ام که بمانم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه از 30 سال قبل همه منتظرند تا آزادراه تهران شمال در محور مازندران راه‌اندازی شود، گفت: این پروژه هم ثبت میراث فرهنگی شده است.

این مسؤول افزود: نمی‌توان گفته شود که پروژه آزادراه تهران شمال مشکل فنی و طراحی دارد، البته که دارد زیرا در ابتدای کار هم مسیر درستی طی نشد.

قالیباف با بیان اینکه در سال 58 قراری را که با رای آری داده شد به نظام جمهوری اسلامی و گفتیم که مردم در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصادی سهیم باشند اینگونه صورت نگرفت، اظهار کرد: در گذشت زمان دولتمردان اجازه ندادند مردم در عرصه اقتصادی برای خود تصمیم بگیرند.

وی تصمیم‌گیری دولتمردان برای مردم را خلف وعده در نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اولین اقدام ما رسیدگی به مستضعفان و محرومان بود هر چه زمان گذشت ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: قشر متوسط هم در سال‌های اخیر زندگی را با سختی اداره می‌کنند این در شرایطی است که کشور از ظرفیت و سرمایه‌های ملی برخوردار است و مردم از این گردونه حذف شدند.

این مسؤول با بیان اینکه سه دهه توفیق خدمت در کشور را دارم، خاطرنشان کرد: در کشور می‌توان 5 میلیون اشتغال ایجاد کرد و این امکان‌پذیر است.

قالیباف با تأکید بر اینکه نیروهای کار باید حفظ شوند، افزود: با رها کردن افرادی که به دلایلی از کار بیکار شدند سبب می‌شود تا آمار اعتیاد، طلاق و کارتن‌خوابی در کشور بالا رود و مجموعه کانون خانواده از هم بپاشد.

وی با بیان اینکه در 29 اردیبهشت کشور به دست کسی باید سپرده شود تا از ظرفیت‌ها موجود برای مردم استفاده کند، گفت: اراده مردم باید بر این تعلق گیرد که بتواند کار جایگزین شعار و عمل جایگزین حرف شود.

شهردار تهران افزود: کشور باید در سایه اسلام زندگی کند و افتخار و عزت‌مندی باید به ایران برگردانده شود.

این مسؤول کار در تهران را سخت دانست و خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند که تراکم فروشی داریم در حالی که ما براساس شورای عالی شهرسازی اقدام به ساخت پروژه‌ها می‌کنیم.

قالیباف با بیان اینکه سه سال بحث مسکن در این دولت به منفی 16 رسید و ساخت و ساز تعطیل شد، افزود: کشور ما با ظرفیت زیادی بوده و نیازمند اراده، برنامه، فعالیت جهادی و مشارکت مردم است.

وی با تأکید بر اینکه به جوانان باید فرصت داده شود، بیان کرد: سن متوسط سازنده‌های برج میلاد 35 سال بود، امروز به جوانان فرصت داده نمی‌شود و سعی در تحقیر آنان صورت گرفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیکاری در جوانان تحصیل‌کرده رشته فنی را 37 درصد و آی‌تی را 47 درصد دانست و گفت: بیشترین اشتغال در حوزه آی‌تی باید صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها