عبدی :

آخوندی از همان اول شمشیر را برای مسکن مهر از رو بسته بود/ دولت باید ویژگی‌های مثبت این طرح را ادامه می‌داد

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: وزیر مسکن از روز اول شمشیر را برای مسکن مهر از رو بست. دولت اگر به دنبال کاری برای محرومان بود باید عیب‌های طرح مسکن مهر را از بین می‌برد.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیژن عبدی، کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه  در خصوص عملکرد دولت یازدهم در حوزه مسکن گفت: وزیر مسکن از روز اول شمشیر را برای مسکن مهر از رو بست. دولت اگر به دنبال کاری برای محرومان بود باید عیب‌های طرح مسکن مهر را از بین می‌برد و نکات مثبت آن را لحاظ  و طرح را به ثمر می‌رساند.



این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه دود لجبازی‌های دولت یازدهم با دولت قبل عملاً به چشم مردم رفت، گفت: مردمی که انتظار خانه‌دار شدن داشتند براساس این لج و لجبازی‌ها دست‌خالی ماندند و وعده مسکن اجتماعی دولت نیز هیچ‌گاه عملیاتی نشد.


عبدی با انتقاد از اینکه این عملکرد دولت تنها به رکود در بازار مسکن منجر نشد، ادامه داد: براساس این سیاست بسیاری از صنایع جانبی وابسته به مسکن از جمله صنایع سرامیک، سنگ‌سازی‌ها، سیمان و ... از دور خارج شدند.


وی در پایان این گفت‌وگو تأکید کرد: براساس این پروسه بخش عمده نیروهای کار وابسته به مسکن نیز بیکار شدند و دود آن به چشم تولیدکنندگان مرتبط با صنعت مسکن رفت حتی بسیاری از کارخانه‌های مهم نیز دچار رکود و تعطیلی شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار