نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در دیدار قالیباف با ایشان:

منتخب مردم در ریاست جمهوری باید خود را برای کشور و رفع فقر فدا کند/ باید با نگاه و نظر رهبری گام برداریم شما(قالیباف)ثابت کردید عملا ولایتمدار هسیتد

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در دیدار قالیباف در ساری گفت: برای اداره دولت فردی باید به میدان بیاید که خودش را برای کشور و رفع فقر فدا کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۵۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار محمدباقر قالیباف با ایشان با بیان اینکه اختلافات سبب ناموفق بودن ما شد، اظهار کرد: ما در یک جناح هستیم نه جناح به معنای اصلاح‌طلب  و نه اصولگرا، اگر اصولگرا هم باشیم خدا را شکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: شنیدم که شما ثبت‌نام کردید و می‌خواهید بمانید و این تکلیف شما است هر چه از صندوق رای درآمد باید همکاری کنید.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد است.

این مسؤول به فعالیت مردم در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به دوره سازندگی و بازسازی اشاره کرد و افزود: بعد از دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از مشکلات ما مسئله اشتغال، بیکاری و گرانی است.

طبرسی با تأکید بر اینکه در کتاب و روایات آمده است که جامعه اسلامی نباید فقیر داشته باشد، تصریح کرد: با این امکاناتی که در کشور وجود دارد فقر  نباید در کشور دیده شود.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات موجود در جامعه را به چشم روحانیون می‌بینند، ادامه داد: ما نقشی جز هدایتگری نداریم اگر هم به اینجا رسیدیم به خاطر این تریبون‌ها بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان کرد: برای بحث تولید، اشتغال و توسعه اقتصادی پنجره واحد درست شد اما هر جا وارد شدیم بانک‌ها می‌گویند پول نداریم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه کشور نیازمند هماهنگی بدون تعارف است، گفت: باید در مقابل سنگ‌اندازی‌ها ایستادگی کرد.

طبرسی خطاب به قالیباف که شما در شهرداری با مشکلات مردم بیشتر آشنا هستید، افزود: سوابق کاری شما نشان می‌دهد که کشور را هم خوب می‌شناسید.

وی با اعلام اینکه باید با برنامه کار کنید، تصریح کرد: شما را همه می‌شناسند فقط بحث مناظره است که بسیاری از مسائل مشخص می‌شود.

امام جمعه ساری کارآمدی را از موضوعات مهم در ریاست جمهوری دانست و اضافه کرد: در کشور دشمنانی داریم که سر سوزن کنار نمی‌آیند و بحث خروج از حاکمیت و وادار کردن به اجرای این موضوع را دارند.

این مسؤول گفت: وقتی کشور دو جناحی است باید با نگاه و نظر رهبری گام بر داریم اگر هم تاکنون پابرجا هستیم بخاطر امام و رهبری است که این محور باید حفظ شود.

طبرسی اختیارات رئیس جمهوری را گسترده دانست و افزود: سیاست کلان مربوط به رهبری می‌شود و سیاست خرد به رئیس جمهور مرتبط است و شما ولایت‌مدار هستید و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه با پیش فرض‌هایی که داریم به شما اعتماد داریم که ولایت‌مدار هستید، خاطرنشان کرد: شما در کار اجرایی ساخته شدید تجربه کار عملی را هم دارید که این خصائص از امتیازات شما است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مشکلات کشور نباید موقتی حل شود، گفت: کارها باید زیربنایی ثابت باشد.

این مسؤول بیان کرد: دموکراسی در کشور شوخی گرفته نمی‌شود ما خواستار مردم‌سالاری دینی هستیم.

طبرسی با تأکید بر اینکه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باید تبلیغ و تشویق صورت گیرد، افزود: نباید با بیان نقاط ضعف دلسردی و بی‌انگیزگی در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وقتی بحث اقتصادی مطرح است باید این موضوع از سوی دولتمردان شفاف‌سازی شود، اظهار کرد: لازم است مردم نسبت به این مسائل توجیه شوند آمار دادن‌ها کار سختی نیست.

امام جمعه ساری گفت: برای اداره دولت فردی باید به میدان بیاید که خودش را برای کشور و رفع فقر فدا کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار