با حضور مسئولان کشوری و استانی، اختتامیه جشنواره علمی وپژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۵۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، دکتر شعبانعلی رمضانیان در این همایش تولید علم ودانش را یکی از وظایف بسیجیان دانست افزود: کاربست تحقیقات صورت گرفته گره گشای بسیاری از مشکلات موجود جامعه است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه شناسایی مسائل ومشکلات جامعه توسط نخبگان ضروری است افزود: شناسایی به برنامه ریزی و تمرکز روی مشکلات و حل مسائل کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به اینکه بایستی در تحقیقات از روش های متنوع استفاده نمود تصریح کرد: مشکل تحقیقات موجود در کشور این است که در روش اثبات گرایی گیر کرده است و برای برون رفت از چنین وضعی بایستی از روشهای دیگر استفاده نمود.

رمضانیان تاکید کرد: توجه بر آموزه های قرآن، سفارش دین و سیره ائمه معصومین، بهترین و موثرترین وسیله برای نهادینه کردن ارزش های ماست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه گرفتاری امروز علوم انسانی تئوری ها و تحلیل های صرف است افزود: به عنوان محقق وظیفه ما در این راستا، استفاده از روش ها و ارائه راه حل هایی است که قابلیت اجرایی داشته باشد.

رمضانیان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با مجموعه ای از اهداف و آرمان ها شکل گرفته است اظهار داشت: در این راستا قیام کردن برای عقل و علم برای به اعتلا رساندن جمهوری اسلامی جزو وظایف فرهنگیان بسیجی است.

جعفرپاشایی در ادامه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان حاثه سیل اخیرگفت: متاسفانه در این حادثه دردناک 9 نفر از دانش آموزان استان جان باختند که 3 نفر آنها از شهرستان عجبشیر و6 نفر دیگر از شهرستان آذرشهر بودند.

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: حضور رئیس جمهور و سایر مسئولین کشوری و استانی در حادثه سیل اخیراستان، نشانگر همدلی و همراهی دولت تدبیر وامید با ملت ایران در تمامی صحنه هاست.

پاشایی میزان اعتماد و همدلی در دولت یازدهم را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: در سال گذشته نیز خیرین 75 میلیارد تومان در جشنواره ی خیرین مدرسه ساز متعهد شدند و می توان گفت تحول دنیا در گرو اقدامات خیرین نیک اندیش است.

وی با بیان اینکه در تابستان سال 95، نزدیک 60 نمازخانه در مدارس استان در عرض 90 روز ساخته شده است افزود: در استان آذربایجان شرقی در دولت تدبیر وامید شاهد بیشترین اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور بوده ایم.

گفتنی است در پایان با اعطاء لوح سپاس وهدایایی از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره علمی وپژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

ارسال نظرات