خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد قزوین گفت: ما باید نمونه جامعه اسلامی موفق باشیم تا دنیا به ما به عنوان الگو نگاه کند، وظیفه داریم تا جامعه شیعی را به عنوان اسلام واقعی، سالم و محرک به سوی سعادت معرفی نماییم.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۰۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در رابطه با شخصیت والای امام موسی کاظم(ع) با حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به گفتگو پرداخته است.

حجت الاسلام عدالتی اظهار کرد: یکی از موضوع هایی که امام موسی کاظم خیلی به آن توجه داشتند آن بود که وقتشان را به چهار بخش تقسیم می‌کردند؛ مناجات با خدا ، تامین معاش زندگی، معاشرت با بزرگان و برادران و افراد معتمدی که قلبا اخلاص می‌ورزیدند و در بخش آخر تفریح و کامیابی های مشروع.

وی ادامه داد: امروز اگر ما بتوانیم زندگی‌مان را بر اساس فرمایشات آن بزرگوار پایه گذاری کنیم قطعا نیرو خواهیم گرفت، کاظم بودن آن حضرت به دلیل شناخت او از خدا بوده است و ازین رو از کرامت های انسانی برخوردار بودند.

عدالتی ضمن سفارش به جوانان امروز گفت: جوانان ما باید الگو بگیرند واخلاق و منش ائمه و معصومین را در زندگی خود سر لوحه قرار دهند تا کمی ناهنجاری‌ها و خشونت‌‍‌های موجود در جامعه را به مهربانی و آرامش تبدیل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد قزوین یادآور شد: امروز که در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم گفتنی است که اخلاق اسلامی را از آن بزرگوار آموخته و بکار گیریم و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب انتخاباتی پر شور و بر اساس شئون اسلامی با عدالت و برادری برگذار نماییم.

وی در خاتمه گفت: ما باید نمونه جامعه اسلامی موفق باشیم تا دنیا به ما به عنوان الگو نگاه کند، وظیفه داریم تا جامعه شیعی را به عنوان اسلام واقعی، سالم و محرک به سوی سعادت معرفی نماییم.

1007/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها