مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خانواده های کارکنان این ناحیه، گفت: دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهت ضعف و ناتوانی برخی از مسئولان کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: در کنار حضور حداکثری مردم، انتخاب فردی اصلح، نیرویی متدین، کارآمد و انقلابی لازم و ضروری است تا بتواند در خدمت مردم شریف ایران اسلامی قرار گیرد.

وی به فرق انتخابات گذشته و امسال اشاره و بیان کرد: دشمن در انتخابات گذشته از مردم می خواست که به پای صندوق های رای نروند ولی امسال تلاش دارد که مردم در پای صندوق های رای حضور داشته باشند و به فردی که آن ها تایید می کنند رای دهند .

حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند ضعف و ناتوانی برخی از مسئولان و دست اندر کاران را به حساب نظام مقدس گذاشته و این نظام را مترقی و متعالی را که امید مستضعفان جهان است ناکارآمد معرفی کنند.

وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب هم اشاره و ابراز امیدواری کرد: مردم با حرکت انقلابی و جهادی خود در پای صندوق های رای افراد مومن و متدین و جهادگر را برای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامیانتخاب کنند.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه یادآور شد: دشمن میخواهد با اشتباه محاسباتی مردم و مسئولان ایده خود را برمردم تحمیل کنددر حالی که مردم با حضور انقلابی خوددر پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

ارسال نظرات