خبرهای داغ:
به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت(س) و با همکاری مرکز درمانی آتیه شهر پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۳۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این همایش پیاده روی با حضور کارکنان پایور و وظیفه و خواهران بسیجی پایگاه کریمه اهل بیت(س) برگزار گردید و بعد از پیاده روی با حضور در مرکز درمانی آتیه، کارکنان پایور و وظیفه تست فشار خون، قد و وزن دادند.

در ادامه این همایش کلاس بهداشت و روان توسط خانم دکتر رحیمی روان شناس مرکز درمانی آتیه به موضوع آسیب ها و ناهنجاری ها در زندگی و جامعه پرداخت و ابرازداشت: هدف از برگزاری این کلاسها را فقط پیشگیری از آسیبهای روحی و روانی در زندگی و جامعه بیان کرد.

وی افزود: ما با برگزاری این کلاسها می خواهیم مردم بهتر مشکلات روحی وروانی خود را درمان نمایند و ما شاهد افسردگی ها و حتی خودکشی ها در بعضی از افراد ناامید از زندگی نباشیم.

در ادامه مراسم کلاس تغذیه توسط دکتر حسینی کارشناس تغذیه برگزار شد که بیان داشت: بهترین راه برای مقابله با بیماریها و چاقی مصرف به اندازه مواد غذایی است. اگر ما تغذیه مناسب داشته باشیم و در کنار آن ورزش را نیز انجام دهیم همیشه سالم خواهیم بود.

وی افزود: امروزه با وجود غذاهایی مانند فست فود ها، چاقی و بیماریهایی مانند دیابت، تنگی نفس و سکته و... به همراه خواهد داشت که در جامعه ما زیاد شاهد آن بوده ایم. و ما با تغذیه مناسب می توانیم از چاق شدن و دچار شدن به بیماریها جلوگیری نماییم.

در پایان مراسم با سوالاتی که از حاضرین در مراسم شد به کسانی جواب صحیح دادند جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات