خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت گوجه‌فرنگی از نیمه اردیبهشت ماه گفت: قیمت هر کیلو گوجه ‌فرنگی در میادین میوه‌و‌تره بار بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان است.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۳۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین مهاجران در خصوص افزایش قیمت گوجه فرنگی در میادین میوه‌و‌تره‌بار بیان کرد: در سال گذشته با توجه به ازیاد گوجه‌فرنگی در میادین میوه‌و‌تره‌بار و نبود مشتری برای این محصول، کشاورزان امسال گوجه‌فرنگی کمتری کاشت کردند و این عامل باعث افزایش چشم‌گیری این محصول در سطح میادین شده است.
 
وی در ادامه افزود: قیمت گوجه فرنگی با جعبه در میادین میوه‌و‌تره‌بار بین 4 هزار و 500 تا 5 هزار تومان است و در سطح شهر از کیلویی 7 هزار  تا 8 هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت در 15 روز آینده با توجه به برداشت گوجه از شهرهای خوزستان، مهران و اندیمشک تا حدودی متوازن خواهد شد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: قیمت سیب‌زمینی نیز نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو بوده در میادین میوه‌و تره‌بار کیلویی یک هزار تا 2 هزار و 200 تومان و در سطح شهر تا کیلویی 4 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
مهاجران در این باره یادآور شد: از روزهای آینده از سیب‌زمینی از سایر شهرها برداشت و روانه میادین خواهد شد و قیمت‌ها به نسبت کاهش می‌یابد.
 
وی در توضیح قیمت چاقاله بادام گفت: قیمت هر کیلو چاقاله بادام ریز بین 20 هزار تا 30 هزار تومان و درشت بین 8 هزار تا 13 هزار تومان است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت گوجه سبز از روزهای آینده گفت: قیمت هر کیلو گوجه‌سبز در میادین میوه‌و‌تره‌بار بین 20 هزار تا 60 هزار تومان است و گوجه سبزهای ریز‌تر به نسبت قیمت بسیار کمتری دارند.
 
مهاجران اظهار کرد: با توجه به تقاضای مشتریان برای پرتقال هنوز این میوه در میادین میوه‌و‌تره بار وجود دارد که قیمت پرتقال داخلی درجه یک 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان و درجه دو بین یک هزار تا یک هزار و 500 تومان است، به علاوه هر کیلو پرتقال ترکیه‌ای 7 هزار و پرتقال مصری تا 8 هزار تومان در میادین میوه‌و تره‌بار به فروش می‌رسد.

وی در خصوص قیمت سایر میوه‌ها در میادین‌میوه‌و‌تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو کیوی با کاهش هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به کیلویی3 هزار و 500 تا 5 هزار تومان، خیار گلخانه کیلویی 3 هزار تا 4 هزار تومان و خیار بوته‌ای بین 2 هزار تا 3 هزار  و 500 تومان به فروش می‌رسد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تاکید کرد: نوبرانه زردآلو از باغات شهریار تا 10 روز آینده روانه میادین میوه‌وتره‌بار خواهد شد که قیمت آن هنوز مشخص نیست و با توجه به پر بار بودن باغات شهریار گرانی نوبرانه این محصول زیادزمان‌بر نخواهد شد.
 
مهاجران در انتها یادآور شد: قیمت هر کیلو ملون در میادین میوه‌و‌تره‌بار بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو هندوانه بین 800 تا یک هزار و 200 تومان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها