جانشين سازمان بسيج اساتيد استان سمنان گفت: كارگاه "پيوست نگار فرهنگي" در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان با حضور 100 نفر استاد برجسته در حوزه هاي مختلف دانشگاهي به همت سازمان بسيج اساتيد استان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۴۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
محسن فولادي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با اعلام خبر دوره پيوست نگار فرهنگي در سمنان اظهارداشت: در پي فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اينكه هر پروژه خاصه پروژه هاي عمراني بايد در كنارش پيوست فرهنگي وجود داشته باشد؛ بر همين اساس سازمان بسيج اساتيد نيز اقدام به برگزاري كارگاه هاي دوره پيوست نگار فرهنگي كرده است.

وي اذعان داشت: با برگزاري كارگاه هاي دوره پيوست نگار فرهنگي نيروهاي متخصص در اين زمينه تربيت خواهند شد.

جانشين سازمان بسيج اساتيد استان سمنان بيان داشت: در اين دوره اساتيد مجرب شناسايي شده اند تا با حضور و شركت در اين دوره ها با مواردي كه يك پروژه به لحاظ مختلف از جمله فرهنگي،‌اجتماعي و زيست محيتي محل جغرافياييشان را در بر مي گيرد؛ آشنا شوند؛ به عنوان مثال وقتي يك سد ساخته مي شود بررسي مي شود كه چه تأثيرات زيست محيطي بر حوزه جغرافيايي خود مي گذارد يا به چه ميزان توريسم جذب مي شود و به لحاظ اقتصادي چقدر در معيشت مردم تأثيرگذار است.

فولادي خاطرنشان كرد: اين دوره سه روزه از روز چهارشنبه 6 ارديبهشت در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سمنان با حضور 100 نفر از اساتيد مجرب آغاز و در اين مدت آموزش هاي لازم را فرا خواهند گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها