خبرهای داغ:
معاون بهد اشت امداد و درمان سپاه استان سمنان گفت: در همايش هفته سلامت از فعالان عرصه بهداشت و سلامت سپاه استان سمنان كه بهترين عملكرد را در اين حوزه در سال گذشته داشته اند، تقدير مي شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۶۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
جعفر ديابي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان ضمن تبريك به مناسبت آغاز هفته سلامت به تشريح برنامه هاي اين هفته پرداخت و اظهار داشت: همايشي به مناسبت هفته سلامت ويژه كاركنان با حضور هيئت رئيسه و فرمانده سپاه استان سمنان برگزار و همين همايش در نواحي و تيپ نيز با حضور فرماندهان و كاركنان برگزار مي شود.

وي افزود: در همايش هفته سلامت از فعالان عرصه بهداشت و سلامت كه بهترين عملكرد را در اين حوزه در سال گذشته داشته اند، تقدير به عمل خواهد آمد و زحماتشان ارج نهاده مي شود.

معاون بهد اشت امداد و درمان سپاه استان سمنان بيان داشت: در طول هفته سلامت نيز برنامه هاي متنوع و متعددي از جمله برگزاري مسابقات ورزشي براي كاركنان و سربازان را خواهيم داشت كه به برترين هاي اين مسابقات نيز جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

ديابي برپايي ايستگاه سلامت در ستاد، كليه رده ها،‌نواحي و تيپ را از ديگر ويژه برنامه هاي هفته سلامت عنوان كرد.

وي خاطرنشان كرد: تست قند خون و فشار نيز از كاركنان از ديگر برنامه هاست كه در اين هفته انجام مي شود.

معاون بهد اشت امداد و درمان سپاه استان سمنان بيان داشت: سركشي از خانواده هايي كه داراي بيماري صعب العلاج هستند و عيادت از بيماران، سركشي از اماكن بهداشتي و ساختمان هاي اداري به منظور بررسي مشكلاتشان نيز از ديگر برنامه هاي در دستور كار در طي هفته سلامت است.

ديابي به برنامه شاخص معاونت بهداشت و درمان سپاه استان سمنان در شش ماهه اول سال اشاره كرد و گفت: پايش سلامت بيماران قلبي عروقي براي افراد بالاي 45 سال ويژه كاركنان سپاه انجام خواهد شد و همچنين هر ماه نيز تست فشار خون و آزمايشات مربوط نيز از ديگر برنامه هاست.

معاون بهد اشت امداد و درمان سپاه استان سمنان افزود: طرح هاي مختلف بهداشتي و درماني از جمله همايش بهداشت و فرماندهان تا رده گردان،‌فرماندهان گردان و حوزه ها نيز در شش ماهه اول سال جاري برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها