خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: شهروندان به پیامک‌های اغواکننده تحت عناوین مختلف برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها توجه نکنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۹۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پلیس فتا ناجا  (www.cyberpolice.ir)، جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: شهروندان به‌هیچ‌وجه به پیامک‌های اغواکننده تحت عناوین مختلف برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها و مسابقات توجه نکنند.

وی با تبیین سایر نکات ایمنی هنگام استفاده از فناوری‌های نوین بیان کرد: شهروندان هنگام استفاده از عابر بانک و در زمان واردکردن رمز، مراقب افرادی که ممکن است بخواهند رمز عبور شما را نگاه کنند، باشند و به‌هیچ‌وجه رمز عبور کارت خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات افزود: مردم باید از یادداشت کردن رمز عابر بانک خود بر روی کارت بانکی به‌طور جدی خودداری کنند و موجودی حساب بانکی خود را در بازه زمانی مناسب کنترل نموده و به‌ منظور اطمینان از برداشت‌های حساب خود سامانه پیامکی بانک خود را فعال کنند.

بیرانوند اظهار داشت: شهروندان هنگام برداشت از حساب خود به‌ خصوص در مبالغ پایین دقت لازم را به عمل‌آورند و از انجام عملیات بانکی به پیشنهاد افراد غیرمطمئن خودداری کنند؛ همچنین مشخصات حساب بانکی خود را به‌هیچ‌وجه از طریق پیامک برای دیگران ارسال نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها