معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل :
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:شهر نمین به سمت بزرگراه اردبیل - آستارا توسعه می یابد و نظر مشاوران متخصص و مجرب در چگونگی اجرای این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۱۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،جعفر فهیمی در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر نمین با اشاره به اینکه در مورد رعایت حریم و کاربری های قانونی و الزامی این طرح نهایت سخت گیری را به کار می بریم افزود : برای توسعه اقتصادی، تجاری و همچنین دسترسی بیشتر مسافران و گردشگران به نمین از طریق توسعه این شهر به سمت بزرگراه آماده هر نوع همکاری هستیم.


وی اظهارکرد: در مورد تنگناهای و مشکلات قانونی اجرای طرح تفصیلی و همچنین توسعه زندگی شهری مردم در چهارچوب قوانین بالادستی آمادگی خود را به اهالی شهر نمین برای توسعه هر چه بهتر و بیشتر این شهر اعلام می داریم.


نماینده مردم اردبیل؛ نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:توسعه و کشیده شدن شهر نمین به سمت اتوبان باعث توسعه اقتصادی،عمرانی و صنعتی و همچنین رونق این شهر از بابت داد و ستد و بهبود معیشت می شود.


صدیف بدری با اشاره به اینکه بی شک شهر نمین باید برای رهایی از بن بست به سمت اتوبان توسعه پیدا کند تاکید کرد:رعایت حریم ها قانونی و فنی و همچنین کاربری های عمومی و انتفاعی باید مد نظر قرار گیرد.


وی بیان کرد:اصلاح و راه اندازی ورودی شهر نمین از سمت مسکن مهر هم باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد تا دسترسی به این شهر برای مسافران تسهیل گردد.

ارسال نظرات