خبرهای داغ:
جانشین بسیج صدا و سیما قزوین:

چهار سال برای تحقق وعده‌ها کافیست

جانشین بسیج صدا و سیما قزوین اذعان کرد: شهید رجایی در بازه چند ماهه ریاست‌جمهوری و امیرکبیر نیز در بازه صدراعظمی خود توانستند خدمات ارزنده‌ای را انجام دهند ولی امروز برخی دوره چهار ساله ریاست جمهوری را برای رشد کشور بازه‎‌ای کوتاه می‌دانند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۳۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

حجت‌الاسلام مهدی احمدی جانشین بسیج صدا و سیما قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع افزایش یارانه خانواده‌های مستمند آن هم در روزهای نزدیک به انتخاباتاظهار کرد: پرداخت یارانه‌ها و صحبت نمودن در مورد میزان هدفمندی و موفقیت دولت در این زمینه جای بحث فراوانی دارد.

وی ضمن اشاره به بیانات وزیر اقتصاد در خصوص پرداخت یارانه‌ها تصریح کرد: تهیه و تامین یارانه‌ها برای دولت آن هم با جیب خالی یک مشکل بسیار بزرگ است.

این مسئول تشریح کرد: عنوان کردن موضوع افزایش یارانه‌ برای خانواده‌های مستمند در ایام نزدیک به انتخابات بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و ترفندی برای افزایش آرا می‌باشد.

جانشین بسیج صدا و سیما قزوین ادامه داد: امروز صحبت‌های مختلفی را در خصوص افزایش و یا هدفمند نمودن یارانه‌ها از سوی جناح‌های سیاسی مختلف می‌شنویم که ممکن است بسیاری از آن‌ها هرگز محقق نیز نشوند و یا برای تحقق مشکلات بسیاری را در پی خواهند داشت.

احمدی مطرح کرد: دولتی که امروز روی کار است برای آن‌که موقعیت خود را برای دولت بعدی نیز تضمین کند باید به کارنامه و عمکرد چهار ساله خود تکیه کند.

وی زمان چهار ساله ریاست‌جمهوری را برای پیشرفت کشور و تحقق اهداف بازه‌ای مناسب دانست و تبیین کرد: شهید رجایی در بازه چند ماهه ریاست‌جمهوری و امیرکبیر نیز در بازه دوماهه صدراعظمی خود توانستند خدمات ارزنده‌ای را انجام دهند ولی امروز برخی افراد دوره چهار ساله ریاست جمهوری را برای رشد کشور بازه‎‌ای کوتاه می‌دانند.

این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه‌های اخیر در کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها در ایام نزدیک به انتخابات یکی دیگر از ترفندهای تبلیغاتی دولت برای کسب آرای بیشتر است.

جانشین بسیج صدا و سیما قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: برای داشتن یک انتخاب درست باید آگاهانه در صحنه حضور یابیم و کارنامه چهار ساله دولت را برای اقداماتش در نظر بگیریم و استناد کردن تنها به ماه‌های آخر ارزیابی کاملی نخواهد بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها