الیاس جعفری گفت : ما امیدواریم که ان‌شاءالله از حدود ۵ اردیبهشت ماه پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه ، کافه انتخابات دانشگاه آزاد رسما فعالیت های خود را در صحن دانشگاه آغاز کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۳۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خراسان شمالی ؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری کافه انتخابات در دانشگاه آزاد بجنورد خبر داده وگفت : هدف از برپایی چنین محافلی در دانشگاه اولا ایجاد شور و اشتیاق توأم با بصیرت در بین قشر دانشجو و فرهیخته جهت مشارکت حداکثری در انتخابات است که این اولین هدف و مطالبه‌ی مقام معظم رهبری در همه ی انتخابات های گذشته و پیش‌ورو می‌باشد.

الیاس جعفری در ادامه کافه انتخابات را بستری برای هم اندیشی دانشجویان در جهت انتخاب فرد اصلح دانسته و تصریح کرد :  ایجاد فضایی جهت هم اندیشی دانشجویان در مورد شرایط کاندیدای اصلح از نگاه خود و هم‌چنین بازخوانی مطالبات حضرت آقا از نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و نیز شرایط کاندیدای اصلح از نگاه ایشان می‌باشد.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری کافه انتخابات را اینگونه توضیح داد که : مطالبه ی برنامه ی اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و... از کاندیداها و بررسی و نقد آنها در دستور کار و جزو اهداف ما در کافه انتخابات است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در پاسخ به  اینکه چرا بسیج دانشجویی نمیتواند بصورت مصداقی از کاندیداهای خاصی حمایت کند گفت : زیرا رسالت بسیج دانشجویی پرداختن به مصداق ها نیست و رسالت ما تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی در فضای انتخابات است که ان‌شاءالله کمک شود به آگاه سازی مردم و قشر فرهیخته جهت انتخابی آگاهانه و با بصیرت .

جعفری  درادامه ، به موضوعات قابل بررسی در کافه انتخابات دانشگاه آزاد اشاره کرده و گفت : در کافه انتخابات از قالبهای مختلفی مانند غرفه فیلم و نشریات و گعده های دانشجویی و نمایشگاه استفاده خواهد شد و همچنین برنامه های جانبی دیگری چون تریبون های آزاد و کرسی های آزاد اندیشی و مناظره ها در این محفل دیده شده است.

مسئول بسج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد زمان احتمالی آغازبه کار کافه انتخابات دانشگاه آزاد بجنورد را 5 اردیبهشت ماه تایین کرده و گفت : ما امیدواریم که ان‌شاءالله از حدود ۵ اردیبهشت ماه پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه ، کافه انتخابات دانشگاه آزاد رسما فعالیت های خود را در صحن دانشگاه آغاز کند و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات دایر میباشد و دانشجویان محترم می‌توانند همه روزه از برنامه های مفیدی که در کافه انتخابات تهیه شده است استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات