تضاد بازاریابی سیاسی با اطلاع رسانی انتخابات در برگ سرنوشت

ویژه‌برنامه انتخاباتی «برگ سرنوشت» امشب، دوشنبه (4 اردیبهشت) با موضوع بررسی نقش بازاریابی سیاسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای شهر روی آنتن شبکه دوم سیما میرود.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۳۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، برنامه "برگ سرنوشت" که با هدف افزایش سواد رسانه ای در فضای مجازی برای داشتن انتخابی آگاهانه در انتخابات پیش رو، از شبکه دو سیما پخش میشود، امشب میزبان دکتر حسن خجسته، عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما، معاون اسبق رادیوی رسانه ملی و رئیس پژوهشکده ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر امید علی مسعودی، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره، مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت موسسه خانه روابط عمومی ایران خواهد بود که به عنوان کارشناسان برنامه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه بازاریابی سیاسی و انتخابات آتی میپردازند.

گقتنی است، امشب برنامه برگ سرنوشت پس از پخش خبری ساعت 20:30 به بازاریابی سیاسی و اینکه آیا سواد رسانه ای و ترویج این علم در جامعه می تواند ابزار خوبی برای مقابله با بازاریابی سیاسی باشد یا خیر؟  میپردازد.

همچنین در این قسمت از برنامه "برگ سرنوشت" نماهنگ  جدیدی از مجموعه "دیرین، دیرین" با موضوع انتخابات پخش خواهد شد.

برنامه "برگ سرنوشت" کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر یوسفی، اجرای فرید محمدی و مشاوره و کارشناسی محمد صادق افراسیابی است که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش میشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار