خبرهای داغ:
تعداد زیادی از زندانیان در کالیفرنیای آمریکا در اعتراض به شرایط وخیم زندان و برخوردهای تحقیرآمیز و شکنجه دست به اعتصاب غذا زدند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، تعدادی از زندانیان در زندان "رابرت پرسلی" در ایالت کالیفرنیای آمریکا در اعتراض به وضعیت نامناسب زندان و برخوردهای تحقیر آمیز و شکنجه آمیز از سوی مسولان زندان، دست به اعتصاب غذا زده اند.

اعتصاب کنندگان، اعتصاب غذای خود را از تاریخ  13 آوریل (24 فروردین) شروع کرده‌اند. زندانیان اعتصاب کننده با صدور بیانیه ای، ضمن انتقاد شدید از استفاده گسترده از سلول‌های انفرادی در زندان و این که زندانیان بسیاری با دلایل غیرموجه به مدت طولانی به سلول‌های انفرادی فرستاده می‌شوند، خواستار آزادی فوری محبوسان در سلول‌های انفرادی و همچنین اصلاح رویه استفاده از سلول‌های انفرادی شده اند.

در این بیانیه همچنین نسبت به عدم دسترسی به تلفن در زندان و محروم کردن زندانیان از تماس با خانواده‌های خود به بهانه‌های مختلف، پوشاندن پنجره های سلول‌ها، تفکیک نامناسب جمعیت زندان‌ها، وضعیت نامناسب لباس زندانیان، وضعیت نامناسب بهداشت، بهره‌کشی و سوء استفاده از زندانیان و خانواده‌های آنان توسط مأموران زندان جهت انجام برخی کارها برای آنان، دریافت پول از زندانیان به خاطر ارائه خدماتی که به عهده خود زندان است، عدم توجه به نیازمندی‌های اقلیت‌های مذهبی، انتقاد و خواستار رفع این معضلات و مشکلات شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها