خبرهای داغ:
رسانه های غربی از افزایش جمعیت مسلمانان و کاهش جمعیت مسیحیان در کشورهای مختلف جهان ابراز نگرانی می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از جام نیوز، مجلۀ دیلی بست به مساله مهاجرت مسلمانان به غرب و زندگی آنها در کشورهای مختلف جهان پرداخت و نوشت: دین اسلام از طریق مسلمانان در حال گسترش است. این مجلۀ آمریکایی تأکبد کرد میانگین زاد و ولد در میان مسیحیان کاهش یافته است، با این حساب آیا دین اسلام کرۀ زمین را با آنچه روی آن است، به کنترل خود درخواهد آورد؟

دیلی بست امروز یکشنبه در مقاله ای به قلم براندون ویثرو نوشت: گرت ویلدرز یکی از سیاستمداران افراطیِ ضد اسلام است که استیو کینگ عضو جنجالی کنگرۀ آمریکا از وی در انتخابات اخیر هلند حمایت کرد.

ویثرو در مقاله خود نوشت: کینگ در صفحه توییتری خود نوشت ویلدرز می داند که فرهنگ و جمعیت، آیندۀ ما است و نمی توانیم تمدن خودمان را با دست کودکان افرادی دیگر زنده کنیم.

ویثرو افزود: ما نمی توانیم مقدار ترس و وحشت کینگ، ویلدرز و دیگران را درباره افزایش زاد و ولد مسلمانان بفهمیم؛ چرا که مرکز تحقیقاتی پیو در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که میانگین زاد و ولد مسلمانان از سال 2035 از میانگین زاد و ولد مسیحیان بیشتر خواهد شد.

مقاله نویس دیلی بست افزود: خبر پیش افتادن میانگین زاد و ولد مسلمانان از میانگین زاد و ولد مسیحیان خبر خوشی برای دین اسلام است ولی این امر برای دین مسیحیت مشکل ساز خواهد شد؛ زیرا مسیحیت از گذشتۀ دور تاکنون پیروان خود را به ترویج آموزه هایش در سراسر جهان ترغیب و تشویق می کند.

ویثرو نوشت: دین مسیحیت با مشکل پیری پیروان خود مواجه است به نحوی که میانگین مرگ و میر مسیحیان بیش از میانگین زاد و ولد آنها است و این معضل در اروپا مشهودتر است. ولی تعداد پیروان دین اسلام به سرعت در حال افزایش است به نحوی که میانگین زاد و ولد مسلمانان بین سال های 2010 و 2015 حدود 31 درصد از زاد و ولدهای سراسر جهان را تشکیل داد ه است.

ویثرو در پایان مقالۀ خود نوشت : مسلمانان هم اکنون 24 درصد جمعیت کل جهان را تشکیل می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها