فرماند سپاه کلیبر:

انتخابات لیله القدر نظام است

فرماند سپاه کلیبر در جمع مدیران و فرماندهان حوزه الزهرا(س) با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات لیله القدر نظام است و با آن سرنوشت چهارساله نظام و کشور رقم می خورد که دراین خصوص فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضور حداکثری و انتخاب اصلح از مهم ترین ماموریت هاست که با حضور مردم آگاه و بابصیرت پیروزی دیگری برپیروزی های نظام افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۹۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: ما بسیجان وظیفه داریم به عنوان بلندگوی نظام و انقلاب شاخص های انتخاب اصلح را به آحاد جامعه برسانیم تا مردم با بصیرت و آگاهی تمام در انتخابات شرکت کنند.

وی انقلابی بودن و انقلابی ماندن و تفکر انقلابی داشتن را از مهم ترین شاخص های کاندیدای اصلح برشمرد و اظهار داشت: هر کسی که در مسیر انقلاب دچار انحراف فکری و اخلاقی شده است و یا با آرمان های انقلاب و ولایت مشکل دارد ممکن است مسیر را برای دشمنان هموار سازد

حاتمی خاطرنشان کرد: یک انقلابی اگر خوب اهداف انقلاب را فهمیده باشد راضی نمی شود کسانی چندین میلیون حقوق بگیرند و کسانی هم پیش خانواده شرمنده و خجل و ناتوان از تامین مخارج خانواده باشند، چرا بعضی از مسئولان متوجه نیستند که می شود با همین حقوق های نجومی صدها هزار جوان جویای کسب کار را صاحب شغل و در آمد کرد.

فرمانده سپاه کلیبر یادآور شد: اگر مدیریّت در بخش های مختلف کشور متدیّن، انقلابی و کارآمد باشد، همه‌ مشکلات کشور حل خواهد شد، ما مشکل غیرقابل حلّی در کشور نداریم.

حاتمی ضمن بیان مصادیق و نمونه های تاریخی از قوم بنی اسرائیل و امت پیامبر اسلام(ص) گفت: در ایران اسلامی رسالت مردم در شکل دهی مجلس و رئیس جمهوری انقلابی و کارآمد بسیار مهمّ و سنگین است و ملّتی پیشتاز است که به مدیران شجاع و کارآمد اتّکا کنند.
وی افزود: اختیارات فراوان قوه مجریه و نقش آن در پیاده سازی سیاست ها و اجرای قوانین و اداره کشور جایگاه ویژه ای را از این قوّه نمایان می سازد بنابراین باورها، گرایشات، روحیات، کارآمدی رئیس دولت و وزرا و دیگر کارگزاران نقش بسیار زیادی در کارآمدی نظام دارد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها