توفیق مسلمانی بزرگ ترین نعمت خداوند به ماست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، گفت: بزرگ ترین نعمتی که خداوند به ما عطا فرمود این است که ما مسلمانیم و از امت پیامبر آخرالزمان هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۰۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی دهقانی در آئین جشن عید مبعث در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن، مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را تبریک گفت و افزود: انسان به طور معمول وقت دارد که خود را بپیراید .

حجت الاسلام دهقانی افزود: در فرمایش بزرگان نیز وجود دارد که انسان در 40 سالگی به تکامل واقعی می رسد و عقل او کامل می شود و انسانی که به این سن رسید توبه او کمتر پذیرفته خواهد شد و طبق روایات انسانی که در 40 سالگی به بالا از شیطان پیروی کند، شیطان بین دو ابروی او را می بوسد و می گوید دیگر رستگار نخواهی شد.

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد پیامبر وقتی 40 ساله شد یعنی به حد کمال رسید و مشیت الهی بر این بود که به پیامبری مبعوث گردد.

وی اضافه کرد: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند؛ من مبعوث شدم تا خوبی های اخلاقی را بین مردم ترویج دهم، آن هم در جامعه ای که تبعیض نژادی در آن غوغا می کرد تا جایی که دختران را زنده به گور می کردند.

دهقانی در پایان گفت: بزرگ ترین نعمتی که خداوند به ما عطا فرمود این است که ما مسلمانیم و از امت پیامبر آخرالزمان هستیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار