بخشیدن جان دوباره به ۷ بیمار با اهدای عضو در کوثر

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی کوثری، به 7 بیمار نیازمند پیوند عضو جانی دوباره بخشید و امید به زندگی را در دل این بیماران و خانواده‌های آنها زنده کرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۱۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازکوثرخبر، اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی کوثری، به 7 بیمار نیازمند پیوند عضو جانی دوباره بخشید و امید به زندگی را در دل این بیماران و خانواده‌های آنها زنده کرد.

خانواده‌ بهراد آرایش، هدف از اهدای عضو را جلب رضایت خداوند و تلاش برای نجات جان بیماران نیازمند عنوان کردند.

خانواده اهدا کننده عضو معتقدند، بهراد آرایش امانتی بوده که خداوند به آنها بخشیده بود و در نهایت خود را تسلیم اراده خداوند کرد.

خانواده آرایش این اقدام را لیاقت و سعادتی می‌دانند که خداوند نصیب این بیماران مرگ مغزی کرده تا به واسطه این امر چند نفر نجات یافته و به زندگی باز گردند.

واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن ابراز همدردی و تاثر، مصیبت وارده و درگذشت این عزیز از دست رفته را تسلیت گفته و با تحسین عمل ایثارگرانه و خدا پسندانه در اهدای عضو و نجات جان انسان های نیازمند، ارزش و شایستگی عمل خیرخواهانه آن خانواده مهربان را ارج نهاد.

پایگاه خبری تحلیلی کوثر خبر نیز این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم آمرزش و علو درجات مسئلت می دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار