مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (علیه السلام) شهرکرد از راه اندازی سامانه هوشمند نوبت دهی در این مرکز درمانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۱۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگذاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید غلامعلی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه و فرارسیدن هفته سلامت، گفت : پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (علیه السلام) وابسته به سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) واقع در چهارراه فصیحی، خیابان سعدی، با ارائه خدمات درمانی عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و مشاوره در خدمت کارکنان نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم عزیز استان می باشد.

یوسفی افزود: در آستانه هفته سلامت جهت رفاه حال مردم استان، سامانه هوشمند نوبت دهی تلفنی در این مرکز راه اندازی شد و بیماران عزیز برای اخذ نوبت می توانند با شماره گیری 3106 از طریق تلفن ثابت و گرفتن شماره (3106-038 ) از طریق تلفن همراه برای مراجعه به پزشک متخصص و فوق تخصص مورد نظر خود نوبت بگیرند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی خدمات ثبت و تایید نسخ مربوط به بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در داروخانه این مرکز از فعالیت بخش درمان زخم های بستر و دیابتی در منزل با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده و زیر نظر پزشک خبر داد.

یوسفی اظهار کرد: این مرکز درمانی آماده عقد قرارداد با مؤسسات و سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات درمانی و مشاوره گروهی روانشناسی در زمینه های مختلف از جمله؛ تحصیلی ، ازدواج ، تربیت کودکان ، خانواده ، مذهبی ، و ... می باشد.

مدیر پلی کلینیک امام رضا (علیه السلام ) شهرکرد گفت: مطب های عمومی این مرکز به صورت شبانه روزی و مطب های تخصصی در دو شیفت صبح و عصر و خدمات پاراکلینیکی آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، تزریقات خواهران و برادران، عینک سازی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کار درمانی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، لیزر درمانی و ...، در این مرکز فعال می باشند .

یوسفی افزود: مطب های تخصصی و فوق تخصصی فعال در این مرکز درمانی عبارتند از: داخلی، عفونی، گوارش ( آندوسکوپی ، کولونوسکوپی )، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، داخلی مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، قلب و عروق(اکو و تست ورزش)، اطفال، اعصاب و روان، زنان و زایمان، ارولوژی، نفرولوژی، روماتولوژی، مطب فیزیکی و ... .

وی؛ نوار قلب ، نوار مغز ، نوار ریه ، اتاق عمل سرپایی ، بخش پوست و مو زیبایی (به همراه لیز پوست)، جراحی سرپایی ( برداشتن خال ، زگیل ، ختنه و ...)، را از دیگر خدمات قابل ارائه در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(علیه السلام) در شهرکرد عنوان کرد.

مدیر پلی کلینیک امام رضا (علیه السلام) از عموم مردم استان چهارمحال و بختیاری خواست، که جهت اخذ نوبت از سامانه اعلام شده استفاده نمایند و از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری کنند.


ارسال نظرات