خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی درهیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت شهدای گمنام ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از نقاط قوت کشور ما وجود دو نیروی الهی سپاه و ارتش است که در مقابل منافقین مردانه ایستادند.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۱۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

یکی از نقاط قوت کشور ما وجود دو نیروی الهی سپاه و ارتش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که با حضور فرماندهان حوزه و پایگاه های تابعه برگزار شد. حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان قم ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) ابراز داشت: یکی از نقاط قوت کشور ما دو نیروی الهی سپاه و ارتش است که در مقابل منافقین مردانه ایستادند ودر هشت سال دفاع مقدس اجازه هیچ تعرضی به دشمنان ندادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سن 40 سالگی رسید، تصریح کرد: انسان در سن 40 سالگی همه چیز را می چشد و با تجربه می شود، انقلاب ما هم بعد از تقریبا 40 سال به آن پختگی رسیده است و سردی و گرمی روزگار را چشیده و با تجربه شده است.

قوامی با اشاره به انتخابات پیش رو آن را مهم خواند و اظهار داشت: تلاش ما برای حضور حداکثری مردم است و باید به این

مساله توجه کنند که رییس جمهوری را انتخاب کنند که انقلابی باشد وانقلابی، در سیاست به وجود بیاورد که غرب آسیا قوت بگیرد تا با امامت رهبرمعظم انقلاب(حفظه الله تعالی) در قدس نماز خود را به زودی بخوانیم.

وی افزود: امروز ما در ابعاد اقتصادی، اجتماعی وسیاسی دارای مشکل هستیم، در واقع ما با برد برد، قانع نخواهیم شد و طرفدار برد باخت به نفع خودمان هستیم. امروز بایستی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) گوش فرا دهیم و آنهارا در سطح جامعه اجرایی کنیم.

وی با اشاره به شاخصه های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما در همه ابعادنیاز به انقلاب اسلامی داریم، بنابراین فردی باید رییس جمهور این دوره شود که در ابتدا خودش انقلابی باشد و توانایی ایجاد تحول را در مسائل داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها