مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از مربیان عقیدتی در هفته عقیدتی سیاسی در این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: شخصیت مرتضی مطهری یک شخصیت چند بُعدی است.

اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه شخصیت شهید مطهری در همه ابعاد سیاسی و عقیدتی و اجتماعی حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: ابعاد وجودی این شخصیت برجسته به عنوان سپری در برابر همه تهاجمات دشمن است.

وی با اشاره به اینکه مطالعه آثار این شهید والامقام برای پی بردن به ژرفای عمیق علمی این استاد شهید راهگشاست، بیان داشت: مسئولین امور عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج می‌بایست با فراهم ساختن بستر لازم در راستای تهیه و معرفی این آثار ارزشمند برای پاسداران و بسیجیان دین خود را با این شهید والامقام ادا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: امروز هم باوجود گذشت چندین سال از شهادت ایشان، هنوز احساس می‌شود که نیاز به وجود او، یک حقیقت غیرقابل انکار است.

اعلمی نژاد با بیان اینکه 9 اردیبهشت‌ماه تا 13 اردیبهشت در تاریخ ایران به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم مزین است، تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری همکارانمان در تیپ برنامه‌هایی در خور این هفته برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن کریم همزمان با اولین روز این هفته و با حضور قاریان هم‌استانی در نمازخانه این تیپ برگزار می‌شود، افزود: روز دوم این هفته نیز کارکنان این تیپ به دیدار ائمه جمعه خواهند رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: سرکشی از گردان‌های تیپ پیاده بوشهر، برپایی نمایشگاه کتاب، تجلیل از مربیان عقیدتی و دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اعلمی نژاد در پایان گفت: غبار روبی و عطرافشانی مزار اولین شهید مدافع حرم در روستای باشی شهرستان تنگستان از دیگر برنامه‌های مهم این هفته تیپ بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات