با هدف کاهش تاخیر عبور و مرور انجام شد:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از اعمال اصلاحات ترافیکی در تقاطع
کد خبر: ۸۸۵۱۵۵۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سجاد زارع صفت با اشاره به این که از این پس، حرکت چپگرد وسایل نقلیه از مسیر شمال خیابان کارگر به معیری و معیری به جنوب خیابان کارگر ممنوع خواهد بود، گفت: حجم بالای تقاضا، ظرفیت محدود، تاخیر عبور و طولانی شدن صف انتظار خودروها پشت چراغ این تقاطع از دلایلی است که باعث شده اصلاحات مذکور انجام شود.


وی رفع مشکلات ترافیکی گسترده در تقاطع کارگر جنوبی- معیری را علت این تصمیم گیری عنوان کرد.


و ادامه داد: البته در گذشته موضوع امکان سنجی یک طرفه شدن خیابان کارگر جنوبی، حدفاصل میدان حر تا میدان راه آهن و نیز احداث زیرگذر در این تقاطع نیز مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت که انجام اصلاحات فعلی در حال حاضر کمترین تبعات را در پی داشت و مورد تصویب قرار گرفت.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران با تاکید بر این که همزمان با آغاز اصلاحات عنوان شده؛


زمان بندی چراغ راهنمایی و رانندگی این معبرمهم هسته مرکزی تهران نیز تغییر کرده و همچنین نسبت به نصب چراغ عبور عابرپیاده نیز اقدام شده است؛ تصریح کرد: البته مطالعات مربوط به یک طرفه شدن خیابان کارگرجنوبی در محدوده یاد شده همچنان ادامه دارد.


وی به مسیرهای جایگزین این تقاطع اشاره کرد و گفت: شهروندانی که از خیابان معیری قصد تردد به خیابان کارگرجنوبی را دارند؛ از این پس می توانند از خیابان «صداقت» وارد خیابان قزوین، سپس میدان قزوین و در نهایت کارگر جنوبی شوند. همچنین خودروهایی که از مسیر شمال کارگر قصد ورود به خیابان معیری را دارند؛ می توانند ضمن ادامه مسیر مستقیم خود و دور زدن در میدان قزوین به سمت شمال و معیری حرکت کنند و یا از شمال تقاطع چهارراه لشگر، وارد خیابان صفاریان شده و در نهایت به معیری راه یابند.


زارع صفت در عین حال تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی محدوده خیابان معیری طبق روال گذشته به سرویس دهی خود ادامه خواهد داد اما بر اساس اصلاحات انجام شده، اتوبوس ها نیز هنگام رسیدن به تقاطع چهارراه لشگر و برای ورود به جنوب خیابان کارگر باید میدان حر را دور بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها