نماینده مردم بیرجند در گفت‌وگو با «بسیج»:
حجت الاسلام عبادی گفت: فردی برای مقام ریاست جمهوری کشور اصلح است که سابقه خوبی نیز در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشد، کسی که در این زمینه گرفتار رودربایستی‎ها باشد به درد ریاست جمهوری نمی‎خورد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۵۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون شاخصه‎ها و ملاک‎های فرد اصلح برای تصدی مقام اجرایی کشور اظهار داشت: رئیس جمهور باید کسی باشد که تحرک و حوصله لازم را برای پیگیری مشکلات جامعه داشته باشد؛ مخصوصا در این برهه‎ای که وضعیت اقتصادی جامعه وضعیت نامطلوبی است.
 
عبادی در ادامه تاکید کرد: اصلح کسی است که هماهنگی بیشتری با رهبری مقام معظم انقلاب داشته باشد، همچنان‎که کسی که عهده‎دار این مقام اجرایی می‎شود باید مجری قانون باشد نه نظریه پرداز، چراکه این جایگاه، جایگاه عمل کردن است و نیاز به کسی دارد که مجری قانون باشد.
 
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف تصریح کرد: فردی برای مقام ریاست جمهوری کشور اصلح است که سابقه خوبی نیز در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته باشد، کسی که در این زمینه گرفتار رودربایستی‎ها باشد طبیعتا به درد ریاست جمهوری نمی‎خورد چرا که مردم با مشاهده اختلاس‎هایی که به وجود آمده  و حتی برخی نیز به دفاع از مفسدان می‎پردازند، دلتنگ و ناراحت هستند، لذا کسی باید روی کار بیاید که درصورت مشاهده تخلف  قدرتمندانه و بدون رودربایستی با متخلفان برخورد کند.

عبادی در خاتمه به برخی شاخصه‎های دیگر اشاره و تاکید کرد: رئیس جمهور باید یک مدیری ولایی و با تقوا باشد، در عرصه بین‎الملل از نعره‎ها و ژست‎های کاذبی که مستکبران می‎گیرند نهراسد و ادبیاتی نیز که بکار می‎برد خیلی حساب شده باشد و روابط و سیاست خارجه خود را با کشورهای دیگر بر اساس اصل " حکمت، عزت و مصلحت" پیش برد.
ارسال نظرات