خبرهای داغ:
با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان استعدادهای درخشان؛

اردوی یک روزه دانش‌آموزان مدارس سمپاد در همدان برگزار شد

اردوی یک روزه دانش‌آموزان مدارس سمپاد با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۶۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اردوی یک روزه دانش‌آموزان مدارس سمپاد با حضور سرهنگ امیدی ساکت مسئول سازمان بسیج دانش اموزی و سرهنگ کریمپور مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و حجت الاسلام امیری مسئول تعلیم وتربیت سازمان دانش اموزی استان در کانون بسیج جوانان همدان برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه آشنایی دانش‌آموزان با بسیج دانش‌آموزی و دستاوردهای علمی و فناوری تقویت روحیه خودباوری و تبیین تمدن نوین اسلامی و تربیت و توانمندسازی آنها در تراز انقلاب اسلامی بود که 150 نفر از دانش‌آموزان استعدادهای درخشان مدارس علامه حلی یک و دو و برگزیدگان شهرستانی حضور داشتند.

در این مراسم سرهنگ امیدی ساکت مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی به تبیین اهداف برنامه پرداخت.

در ادامه سرگرد پرویزی از خلبانان پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به چگونگی وقوع جنگ 8 سال دفاع مقدس به توضیح ویژگی های هواپیماهای جنگی ایران پرداخت.

حجت الاسلام امیری مسئول تعلیم وتربیت سازمان دانش‌آموزی استان و از کارشناسان فضای مجازی و سایبری در این مراسم با اشاره به آسیب های اجتماعی بر لزوم افزایش سواد رسانه ای تاکید کرد.

اجرای کلیپ و نماهنگ، اجرای مهدی چناری از خوانندگان عرصه دفاع مقدس، اجرای گروه سرود نورالمهدی (عج)، اجرای برنامه های شاد و متنوع و برگزاری مسابقات از دیگر محورهای برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار