مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه باید رسانه‌ها طلایه‌دار اخلاق‌مداری در جامعه باشند، گفت: دفاع از حقوق مردم و حرکت در مسیر قانون به‌ویژه در آستانه انتخابات ازجمله نکاتی است که باید رسانه‌ها رعایت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۰۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی غیاثی ندوشن پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در عرصه انتخابات خاطر نشان کرد: انتخاباتی که بعد از انقلاب تاکنون برگزارشده است، نماد مردم‌سالاری بوده است.

وی با ابراز امیدواری از حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: رسانه‌های یزد باوجود تنوع و گرایش‌های مختلفی که دارند، رسانه‌هایی اخلاق‌گرا و بدون حاشیه‌اند؛ این رسانه‌ها باید تلاش کنند تا مردم در انتخابات پیش رو شرکت کرده و به رقابت سالم بپردازند.

غیاثی ندوشن اظهار کرد: باید رسانه‌ها طلایه‌دار اخلاق‌مداری در جامعه باشند، دفاع از حقوق مردم و حرکت در مسیر قانون به‌ویژه در آستانه انتخابات ازجمله نکاتی است که باید رسانه‌ها رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری هشتمین کنگره سراسری شعر کویر به‌صورت کشوری در ششم اردیبهشت‌ماه در شهرستان ابرکوه خبر داد.

غیاثی ندوشن بابیان اینکه ابرکوه ظرفیت بالائی در شعر و ادبیات و هنر دارد تصریح کرد: هفت کنگره سراسری شعر کویر با حضور شاعران نامی کشور تاکنون در این شهر فرهنگی و تاریخی برگزارشده که همراهی مردم در این زمینه ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه 500 اثر به دبیرخانه کنگره سراسری شعر کویر ارسال‌شده است که قرار است از صاحبان 18 اثر برگزیده تقدیر شود، تصریح کرد: رونمایی از آثار برگزیده 7 دوره گذشته کنگره شعر کویر در قالب کتاب ازجمله برنامه‌های هشتمین کنگره شعر کویر است.

غیاثی ندوشن نیز با اعلام خبر تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی عکس یزد شناسی در مهریز خاطر نشان کرد: جشنواره استانی عکس یزد شناسی با موضوع جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و زیست‌محیطی بکر و نادر استان یزد در دی‌ماه سال گذشته برگزارشده و در مهلت مقرر ٧٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره یادشده دهم اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری عشایری خاتم در راستای احیای فرهنگ عشایر خبر داد و افزود: این جشنواره در روزهای 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه به‌صورت منطقه‌ای با حضور استان‌های یزد، کرمان و فارس در بخش مروست شهرستان خاتم برگزار خواهد شد.

یزدبانو
ارسال نظرات