رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

کمک به اجرای قانونمند و سالم انتخابات با برگزاری جلسات هماهنگی، توجیهی و آموزشی برای کاندیداها

برگزاری جلسات هماهنگی، توجیهی و آموزشی برای کاندیداها و یادآوری نکات مهم و ضروری قانون انتخابات می تواند از بروز تخلفات تبلیغاتی در ایام انتخابات پیشگیری نموده و به اجرای قانونمند و سالم انتخابات کمک کند.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۱۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد انتخابات استان در سومین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، دادستان استان و رئیس کل دادگستری برگزار شد، مهمترین هدف در مباحث تبلیغاتی انتخابات را جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در پای صندوق های رای عنوان کرد و افزود: تعامل دستگاه های اجرایی و نظارتی، بستر برگزاری انتخاباتی قانونمند را فراهم می کند.

سید بیوک موسوی افزود: تمامی دستاوردهای دولت متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه اظهار داشت: تعامل، همدلی و همراهی مستمر دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی، زمینه و بستر مناسبی برای برگزاری انتخابات صحیح و قانونمند را در کشور فراهم می سازد.

مهمترین هدف در مباحث تبلیغاتی انتخابات، جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در پای صندوق های رای می باشد.

سید بیوک موسوی افزود: به لحاظ موقعیت بین المللی و استراتژیک کشور در منطقه خاورمیانه و جهان، باید تمام توان خود را در راستای ارتقاء مشارکت و حضور مردم به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری به کار گیریم.

وی در ادامه اظهار داشت: با همکاری مستمر و نظارت دقیق از آغاز کار تا روز رای گیری، می توانیم مدیریت مطلوبی در برگزاری انتخابات داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری‌های تمامی شهرهای استان باید در سریع ترین زمان ممکن از بروز تخلفات تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاهای استان جلوگیری شود.

سید بیوک موسوی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی، توجیهی و آموزشی برای کاندیداها و یادآوری نکات مهم و ضروری قانون انتخابات می تواند از بروز تخلفات تبلیغاتی در ایام انتخابات پیشگیری نموده و به اجرای قانونمند و سالم انتخابات کمک کند.

وی خاطر نشان ساخت: بیان دستاوردهای دولت به منزله ارائه کارنامه عملکرد نظام جمهوری اسلامی است.

سید بیوک موسوی افزود: با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همراهی دستگاه های اجرایی، امنیتی و قضائی و اعضای شورای تامین، انتخابات در فضایی با تعامل و آرامش برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات