به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه دستاوردها وخدمات نظام سلامت در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۳۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با سومین روز از هفته سلامت نمایشگاه دستاوردها وخدمات نظام سلامت وبا محوریت خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با حضور دکتر سید عباس موسوی رییس  دانشگاه، اعضای هیات رییسه ،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان شاهرود گشایش یافت.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای نظام سلامت در حوزه های مختلف سلامت مانند بهداشت، درمان، غذا و دارو  عنوان کرد.

وی افزود: یکی از غرفه های این نمایشگاه خطرسنجی بیماری های غیرواگیر مانند فشارخون و بیماری های قلبی است که با انجام برخی آزمایش ها وضعیت شهروندان در خصوص این بیماری ها بررسی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به ثبت اطلاعات سلامت افراد درسامانه یکپارچه بهداشت اظهار کرد : در این نمایشگاه خدمات رایگان از قبیل مشاوره روانشناسی، کنترل فشارخون،تست قند،اندازه قد و وزن وخطر سنجی مراجعین مشابه خدماتی که درمراکز خدمات جامع اسلامت ارایه می گرددانجام می شود و درپایان به ضمن ثبت نسبت اطلاعات افراد در سامانه سیب آموزش های لازم به داده شده و یک کارت خطر سنجی تحویل هرمراجع می گردد.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا هفتم اردیبهشت از ساعت هشت تا 15:30درخیابان فردوسی در محل مرکز بهداشت شاهرود دایر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها