خبرهای داغ:

مراسم اختتامیه طرح مشکوه قطب شرق استان در شاهرود

آیین اختتامیه طـرح مشکات شرق استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۳۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم اختتامیه طرح مشکوه قطب شرق استان ،در قالب همایش بزرگ پدران ودختران و باحضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان شاهرود، مسئولین و معاونین پرورشی ادارات آموزش وپرورش ، کارشناسان امور زنان وجوانان ، انجمن اولیاء،مربیان، آموزش متوسطه و مشاوران شهرهای دامغان ، امیر آباد ، میامی ، بسطام ، بیارجمند و شاهرود در محل کانون  ملی شهید بهشتی شاهرود  برگزار شد.

سید محمد رضا کریمی معاونت پرورشی وتربیت بدنی  آموزش و پرورش شاهرود در این مراسم ،ضمن خیر مقدم، به نقش مؤثر پدران در تربیت روحی وجسمی دختران پرداخته  و چگونگی درک متقابل فرزندان  ووالدین را  بررسی  نمودند.

دکتر زائر روان شناس و مشاورخانواده به عنوان سخنران همایش، به تبیین نقش والدین و مربیان در رضایت از زندگی دختران و احساس کرامت و ارزشمندی آنان، تقویت خود باوری و عزتمندی دختران پرداختند.

عصمت السادات سیف مشاور مدیر  و مسئول امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش شاهرود و مجری طرح مذکور در این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور فرهمند،باشکوه وگسترده پدران، دختران، مربیان و دیگر مخاطبین با اشاره به طرح مشکوه و اهداف آن اظهار کرد: این طرح با هدف بهبود شیوه های مهارتی وارتباطی اولیاء ، مربیان ودانش آموزان، تقویت احساس تعلق دختران به خانواده، اقناع توجه طلبی عاطفی و هیجانی دختران در مدرسه، سهم خانواده در گذر دختران نوجوان از بحران هویت می باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در کلیه آموزشگاههای دخترانه متوسطه دوره اول، جهت 3171 نفر دانش آموز و با حضورگرم تعدادکثیری از والدین و مربیان و با بهره مندی از اساتید مجرب ، توسط واحد امور بانوان و جوانان مدیریت آموز و پرورش شاهرود این طرح برگزار شد.

سیف تصریح کرد: این برنامه با همکاری مدیران و معاونین پرورشی سه آموزشگاه  شهید حسن پور حیدری،پانزده خرداد، هفده شهریور و دانش آموزان وپدران آنها برگزار گردید.

وی از حضور وپ یگیری  های مشاور محترم مدیر کل و کارشناس مسئول امور زنان  استان و کارشناس امور زنان استان قدردانی کرد.

 در اختتامیه این طرح  اختتامیه برنامه های متنوع از قبیل اجرای سرود توسط دانش آموزان آموزشگاه شهید حسن پورحیدری (حائز رتبه نخست  مسابقات سرو داستان ) و مشاعره در خصوص آسیب های اجتماعی  توسط دختران آموزشگاه هفده شهریور برگزار گردید و بسته های آموزشی به مخاطبین اهدا شد و گواهی حضور در کارگاه نیز به شرکت کنندگان، اعطاء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها