رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:
طبق آمار طی 6 سال گذشته به صورت متوسط سالانه یک هزار و 200 حافظ قرآن کریم در خدابنده تربیت شده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۴۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج معارف قرآنی تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور است.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی با اشاره به اینکه در پی مطالبه مقام معظم رهبری در این بخش سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تربیت یک میلیون حافظ را به عهده گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس تربیت حافظان قرآن کریم از 6 سال قبل آغاز شده و به نتایج خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده نیز به سهم خود اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم را با جدیت آغاز کرده و در این راستا از حضور مربیان مجرب بهره گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس کلاس‌های قرآنی به صورت مستمر در شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم یکی از مهم‌ترین طرحهای اجرایی اوقاف است، اضافه کرد: طبق آمار طی 6 سال گذشته به صورت متوسط سالانه یک هزار و 200 حافظ قرآن کریم در خدابنده تربیت شده است.

محمدی با بیان اینکه سال قبل نیز که استقبال خوبی از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم انجام شد، یک هزار و 500 نفر در این طرح شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه تربیت حافظان قرآن کریم در دو بخش خواهر و برادر انجام می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از اجرای این طرح مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری نیز ثبت‌نام برای حضور و شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: پس از پایان مرحله ثبت‌نام کلاس‌های مربوط به این طرح تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مربیان همکار در این طرح از اساتید مجرب قرآنی هستند، افزود: بیشتر شرکت‌کنندگان در این طرح نیز از بین بانوان هستند.

ارسال نظرات