انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال در دو عمليات پليسي در سلطانيه و ايجرود كشف شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۴۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال در دو عمليات پليسي در سلطانيه و ايجرود خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با انواع قاچاق كالا، ماموران پليس آگاهي شهرستان سلطانيه حين كنترل خودرو هاي عبوري در محور زنجان - تهران به يك دستگاه وانت پيكان مشكوك و دستور ايست صادر كردند .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: : پس از توقف خودرو ماموران در بازرسي از اين خودرو انواع كالاي قاچاق از قبيل هشت هزارو 176 عدد انواع مواد خوراكي و 360 عدد ادكلن قاچاق را كه در وانت پيكان جاسازي شده بود كشف كردند.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران انتظامي پاسگاه حلب شهرستان ايجرود در حين گشت زني در داخل شهر حلب موفق شدند يك دستگاه اتوبوس حامل كالاي قاچاق را شناسايي و متوقف كنند .

سرهنگ كردلو با اشاره به اينكه ماموران در بررسي از اين خودرو تعداد 860 ثوب البسه 25طاقه پارچه، 69 دستگاه پخش خودرورا كشف كنند، تصریح کرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالا هاي كشف شده بيش از يك ميليارد ريال برآورد شده است افزود: كالاهاي كشف شده به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع مربوطه شدند.

ارسال نظرات