خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: نیروهای مسلح، سپاه و مجموعه پاسداران انقلاب با حفظ بصیرت و آمادگی کامل، پرشور کردن انتخابات و تأمین امنیت و آرامش آن را در دستور کار خود قرار داده اند و هرگز وارد بازی‌ها و سناریوهای باندی و سیاست زدگی نخواهند شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۴۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری گردهمایی سیاسی توجیهی بایدها و نبایدهای انتخاباتی با حضور کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) اظهار داشت: باید شاخصه‌های زمامدار شایسته در حکومت اسلامی تبیین شود.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی خاطرنشان کرد: نگاه دقیق به مسائل همراه با تدبیر و تحلیل صحیح، از لوازم بینش سیاسی شخص بصیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان با حساس دانستن مقطع کنونی نظام اسلامی بیان داشت: با توجه به ورود جریانات و گفتمان های متنوع در انتخابات باید خود و جامعه را در معرض شناخت و تحلیل این جریان‌ها قرار دهیم.

وی با اشاره به وظیفه سپاه در انتخابات اظهار داشت: نیروهای مسلح، سپاه و مجموعه پاسداران انقلاب با حفظ بصیرت و آمادگی کامل، پرشور کردن انتخابات و تأمین امنیت و آرامش آن را در دستور کار خود قرار داده اند و هرگز وارد بازی‌ها و سناریوهای باندی و سیاست زدگی نخواهند شد.

عبدی همچنین به تشریح و تبیین ابلاغیه سازمان در بیان ممنوعیت ها و نبایدهای انتخاباتی پرداخت و گفت: هرگونه تخطی از این ابلاغ و هرگونه ارتکاب نبایدهای انتخاباتی، مورد تعقیب و برخورد قضایی ودستگاه های نظارتی سازمان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امید است ضمن رعایت این موضوع، شاهد انتخاباتی پرشور، قانونی، امن و آزاد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات