فرماندار شهرستان قدس،در مراسم افتتاحیه سالن آمفی تئاتر این شهرستان:
محمدی شاخص ترین اقدام اقتصاد مقاومتی سال گذشته را طرح مکانیزیاسون کشاورزی و طرح های گلخانه ای بر شمرد و اظهار داشت،با تدبیر و اقدامات استاندار تهران۹۶پروژه اقتصاد مقاومتیدر شهرستان قدس را اجرائی کردیم و در اجرای آن توفیق صد درصد داشتیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۴۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،امروز سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس،در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین سالن بزرگ آمفی تئاتر کشور که با حضور  دکتر علی لاریجانی،رئیس مجلس و سید حسین هاشمی،استاندار تهران برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار تهران ، به طور مختصر شمه ای از وضعیت شهرستان را  تشریح کرد.

محمدی در این رابطه گفت : با توجه به انتخابات پیش روی واجدین شرایط رای شهرستان برابر سرشماری نفوس و مسکن سال 95 حدود 195 هزار و تعداد رای اولی ها 6500 نفر است .

وی افزود در سال 95 که سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده بود ، با تدابیر و اقدامات دلسوزانه استاندار تهران 96 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجراء شد که در اجرای آن توفیق صد در صدی داشته ایم.


محمدی  شاخص ترین اقدام اقتصاد مقاومتی سال گذشته را طرح مکانیزیاسون کشاورزی و طرح های گلخانه ای بر شمرد و اظهار داشت،با تدبیر و اقدامات استاندار تهران۹۶پروژه اقتصاد مقاومتیدر شهرستان قدس را اجرائی کردیم و در اجرای آن توفیق صد درصد داشتیم.


وی علل برخی کمبودها ومشکلات شهرستان را رشد شتابان جمعیت برشمرد که رشد 5 برابری و نرخ رشد 4 درصدی در سال های قبل عملا باعث رشد تصاعدی کمبود ها بر امکانات شده است.
ارسال نظرات